Toon posts:

Game PC samenstellen rond de 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen met het systeem. Ik wil tenminste Battlefield zonder problemen op High kunnen afspelen (Op het maximum is zelfs beter maar waarschijnlijk buiten mijn range) Ook wil ik de game Football Manager zonder te veel issues kunnen spelen.

Secundaire functies zijn niet meer dan de basis (Schrijven, Films kijken, Muziek luisteren en surfen). Punt van aandacht is dat ik soms games als Football Manager wil kunnen spelen terwijl ik zit te surfen en videos bekijk. Ook heb ik veel tabbladen (Tegenwoordig wat minder maar ik zat soms wel tegen de 40 tabs aan op Firefox en wil dit iig kunnen doen zonder mij zorgen te hoeven maken).

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst dat het systeem 600 euro kost. Als het duurder uitkomt is dat niet verschrikkelijk maar het liefst tegen de 600 aan.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb op dit moment 2 Phillips Monitors die gebruikt zullen worden een met DVI en de andere met HDMI aansluiting. De kans is groot dat de monitor met DVI samen met de oude pc naar een andere kamer zal gaan. Maar een video kaart met of een extra HDMI poort of een DVI poort zou dus handig zijn. Voorlopig word het wel 1 Monitor (een Phillips 224E met HDMI aansluiting). Ook zullen er 2 externe USB HDD (een van Samsung en een van Toshiba) niet echt belangrijk maar voor de rest wil ik wel alles nieuw hebben.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheugen (Genoeg voor mijn eisen), Een Moederbord met extra slotjes zodat ik het geheugen later kan uitbreiden graag met onboard Netwerkkaart en geluid. Sterke Videokaart zodat ik tenminste Battlefield 3 op High zou kunnen spelen (Ultimate is natuurlijk nog beter maar waarschijnlijk uit mijn prijsrange), Processor (Een die snel genoeg is voor mijn eisen), USB aansluiting (minimum van 6 het liefst 8 ), Hard Disk Drive (Minimum van 1 TB), een Solid State Drive (Voor mijn OS), DVD of Bluray speler (Bluray speler is een luxe maar zou wel handig zijn om te hebben) , Card reader (Voornamelijk Mini SD, Micro SD, Reguliere SD (Al zijn deze drie te omzeilen met een converter), Memory stick Pro), Een goede Koeling om overhitting te verkomen, Een goede voeding om dit aan te kunnen en uiteindelijk behuizing voor het geheel.

Ik heb deze samenstelling via de BBG kunnnen vinden en wou kijken wat er allemaal bij of af kan om in iedergeval mijn ideale pc (voor mijn budget) te kunnen samenstellen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Cooler Master Elite 311 Plus€ 43,66€ 43,66
1Western Digital Caviar Blue WD5000AAKX, 500GB€ 63,90€ 63,90
1Sony Optiarc AD-7280S Zwart€ 14,23€ 14,23
1Intel Core i5 2400€ 162,-€ 162,-
1Sapphire HD7850 2GB GDDR5€ 210,-€ 210,-
1Corsair Builder CX500 V2€ 49,90€ 49,90
1Corsair CMV8GX3M2A1333C9€ 38,15€ 38,15
1MSI H61MA-E35 (B3)€ 53,-€ 53,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 634,84

Ook wil ik dit het liefst laten assembleren dus hopelijk is alles in dezelfde winkel te vinden

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ziet er goed uit. Raad je aan om het zelf te doen is veel goedkoper en dan hoef je het ook niet bij 1 winkel alles te bestellen want dan is het meestal duurder.

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
op je moederbord kan je nog 15 euro besparen als je zou willen.
Ziet er voor de rest goed uit kan je later nog een SSD toevoegen of nu al een ssd en opslag op de 2 hdd's die je nog hebt liggen.