Toon posts:

Imac op TV en HP 23 "

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten hoe ik het volgende ga doen:

Ik wil mijn Mac Mini op mijn HP monitor aansluiten dmv verloop minidisplay port naar DVI en aansluiten op mijn Panasonic 65VT50 dmv een HDMI kabel. Dat dit kan en hoe ik een en ander instel is me wel duidelijk maar wat ik niet snap is hoe ik mijn dock kan clonen.

Ik wil graag als ik klaar ben met mijn HP monitor verder kunnen gaan op mijn TV zonder hiet al teveel moeite voor te doen. Bij Icenter hadden ze het over dock cloning maar ik kan hier niet echt een basic uitleg over vinden, wie kan me helpen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
Dat is een hele goeie.
Hiervoor heb ik nog niks voorbij zien komen moet ik zeggen.
Wel om je menu bar te clonen maar niet h dock.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:40:
Ik zou graag willen weten hoe ik het volgende ga doen:

Ik wil mijn Mac Mini op mijn HP monitor aansluiten dmv verloop minidisplay port naar DVI en aansluiten op mijn Panasonic 65VT50 dmv een HDMI kabel. Dat dit kan en hoe ik een en ander instel is me wel duidelijk maar wat ik niet snap is hoe ik mijn dock kan clonen.

Ik wil graag als ik klaar ben met mijn HP monitor verder kunnen gaan op mijn TV zonder hiet al teveel moeite voor te doen. Bij Icenter hadden ze het over dock cloning maar ik kan hier niet echt een basic uitleg over vinden, wie kan me helpen......
Als de beeldschermen allebei dezelfde resolutie hebben, zou je natuurlijk kunnen overwegen om gewoon het hele beeld te klonen.

Verder heb ik met wat zoeken wel het volgende gevonden, als je het niet erg vindt om zelf wat met Automator te klooien: linkje