Toon posts:

Imac en wifi verbinding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe als ik mijn Imac "ontwaak" ziet hij geen wifi netwerk. Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd en sindsdien valt mij dit op.

Bij de vorige update was dit een ook al een issue en toen was er een patch welke ik ook heb geïnstalleerd, probleem was toen weg.

Iemand hetzelfde of een oplossing misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:46
Hier de zelfde issue, ik zet nu maar gewoon mn imac uit.. ben ook benieuwd naar een fix :)

Tis trouwens een imac 2011

[ Voor 14% gewijzigd door Maaark op 19-05-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijne is ook 2011 Imac en moet inderdaad ook uitschakelen dan gaat het goed...........

Wel raar is dat hij het niet altijd doet, is dat bij ook zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
Ik heb geen idee, ik heb het 3-4x gehad en toen niet meer geprobeerd en zet hem nu netjes uit en aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damfransje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik heb het ook met enige regelmaat helaas. Wanneer ik airport dan uit en weer aan zet heeft hij meestal gelijk weer verbinding. Na pas mijn express ergens anders gebruikt te hebben en dus helemaal had gereset was het een tijdje weg maar sinds een paar dagen is het helaas weer terug...

Ook ik heb inderdaad een iMac 2011.

Helaas geen andere oplossing voor gevonden :(

Download het gratis e-book reisfotografie via: www.tweemetervijf.nl /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
T rare is, dit had ik een aantal updates geleden ook, dat is toen gefixt met een van de updates. Laten we hopen dat appel het snel fixt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:40
Ik heb dit probleem ook gehad, maar inderdaad sinds een paar updates had ik het niet meer en was het gefixed.
Je OS is up-2-date?
Pagina: 1