Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
ik heb mijn galaxy gio geroot. Nu erger ik me rot aan het feit dat ik bij minder dan 15% accu geen foto's / video's meer kan maken.
Ik zou graag willen weten of dat een instelling is die ook aangepast kan worden nu ik root access heb.

wie kan me hier mee helpen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedades
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09 22:30
Google had ook zo geen antwoord hierop. Ik heb zelf geen idee, maar ik stoor me er ook aan dus als iemand een oplossing heeft hoor ik die ook graag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CM7/9 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je je telefoon tweakt verwachten we wel wat meer eigen inzet van je. Wat heb je geprobeerd om het probleem zelf op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
Ik probeer waar mogelijk te tweaken met wat handleidingen van internet.
Ik kan alleen nergens vinden hoe ik in de instellingen kan komen van de camera om deze instelling aan te passen.

Omdat ik zelf onvoldoende kennis heb om zelf termin commando´s te bedenken, probeer ik ze te vinden.
Invoeren van dergelijke commando´s is geen probleem.
ik had gehoopt dat wat ´tweak´ apps mij zouden kunnen helpen met deze instellingen.

ik heb helaas tot nu toe niets vinden kunnen wat mij hiermee kan helpen, ook op het XDA forum heb ik geen topic kunnen vinden dat mij hiermee kan helpen.

Ik zit ook voor een zelfde issue met de verlichting van het scherm die uitgaat onder een bepaald niveau accu.

In ieder geval vast bedankt voor de hulp!