Ik zit al een tijdje te kijken naar vervangers voor de Front speakers van de logitech z5500, Zullen de Tangent Evo E4 boekenplank speakers een goede upgrade zijn? Op het internet had ik gelezen dat het redelijk goede speakers zijn voor 100 euro per paar maar aangezien ze nu een stuk goedkoper zijn klik.
Het probleem is dat ik weet dat de speakers van de z5500 een stuk minder zijn dan bijvoorbeeld deze, De Missions staan bij een vriend van mij en die klinken echt een stuk beter, Zijn de Tangent speakers enigszins in de buurt van de Missions of verwacht ik veel en veel te veel van de speakers?
Ook lees ik hier en daar over Eltax Monitor III, deze speakers schijnen ook heel goed te zijn maar ik kan niet echt een plaats vinden hoe duur ze zijn of waar ik ze kan kopen.
Ik hoop dat hier iemand is die mij advies en of duidelijkheid kan geven
Het probleem is dat ik weet dat de speakers van de z5500 een stuk minder zijn dan bijvoorbeeld deze, De Missions staan bij een vriend van mij en die klinken echt een stuk beter, Zijn de Tangent speakers enigszins in de buurt van de Missions of verwacht ik veel en veel te veel van de speakers?
Ook lees ik hier en daar over Eltax Monitor III, deze speakers schijnen ook heel goed te zijn maar ik kan niet echt een plaats vinden hoe duur ze zijn of waar ik ze kan kopen.
Ik hoop dat hier iemand is die mij advies en of duidelijkheid kan geven
[ Voor 7% gewijzigd door josje94 op 19-05-2012 18:10 ]