Toon posts:

Adsl Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een ADSL router, en zo ja, kan die dat dan even doorgeven aan mij, want ik snap er geen reet van hoe ik hem moet configuren... :?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Hoe bedoel je?

Een geconfigureerde LRP of Freesco floppy-router?

of een Cisco-router?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 maart 2001 12:22 schreef peymora het volgende:
Hoe bedoel je?

Een geconfigureerde LRP of Freesco floppy-router?

of een Cisco-router?
Ik zal je het adres geven van waar hij staat:
http://www.cmicomputer.com/product/rt.htm

weet jij een beetje hoe ik hem moet instellen dan?

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 11:49

asusk7m550

Athlon 550@500

Je kunt zoals je kunt lezen, de router configuren door'm in het netwerk te hangen.
Dan moet je in de browser het ip adres invoeren van de router. Nu krijg je contact met de router.
Ook kun je via telnet een verbinding opbouwen.

Weet je het ipnummer niet, dan moet je even kijken in het boekje dat je er bij hebt gekregen wat het standaart ip-nummer is.

Ik weet niet zeker of dit allemaal werkt, maar wij hebben ook een router en die kun je ook via telnet/browser benaderen. En dat is wel erg handig.

Suc6

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 maart 2001 12:58 schreef asusk7m550 het volgende:
Je kunt zoals je kunt lezen, de router configuren door'm in het netwerk te hangen.
Dan moet je in de browser het ip adres invoeren van de router. Nu krijg je contact met de router.
Ook kun je via telnet een verbinding opbouwen.

Thanxs ik zal ffies kijken maar er zijn nog een paar dingen die ik niet helemaal snap met PpPoe ofzow.. die moet de verbinding maken tussen me router en het modem en inloggen bij kpn...

Weet je het ipnummer niet, dan moet je even kijken in het boekje dat je er bij hebt gekregen wat het standaart ip-nummer is.

Ik weet niet zeker of dit allemaal werkt, maar wij hebben ook een router en die kun je ook via telnet/browser benaderen. En dat is wel erg handig.

Suc6