Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mutmong
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 19:38
Even vragen als jullie er iets van kennen of hiermee ervaring hebben.
M'n Motorola Defy+ dat draait op Android 2.3.4 doet regelmatig eens zelf een reboot. Zou dit automatisch gebeuren na een update van één of meerdere toepassingen?

Soms heb ik; zonder ik het zelf weet, 'alleen noodoproepen'. Zou dit zich kunnen voordoen na een automatisch reboot? Ik had dit zojuist nogmaals voor en de enige oplossing is eens manueel uitschakelen en terug opstarten.

THX!!!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-11 17:07
Hallo, Mijn Defy+ draait op 2.3.6 (gewoon via de upgrade van Motorola) en heb helaas dezelfde ervaring als jij. Hopelijk is er iemand die een hint heeft. Ik ben van plan het toestel maar binnenkort naar de fabrieksinstellingen terug te zetten en opnieuw te beginnen.

• mutmong
Ik heb mijn toestel nu ondertussen al een hele tijd en na een volledige verse installatie van het OS (met stock recovery van het toestel) leken alle problemen van de baan (ik werd er echt GEK van).
Helaas na amper 1 maand begonnen dezelfde problemen al terug op te duiken.
Na een heel intensieve (en frustrerende) zoektocht naar info (overal verspreid op het net in relevante en niet relevante stukjes) hoe ik er nieuwe niet-Motorola Android versie kon installeren is het nu zo ver. Er staat nu Android 4.0.4 CryogenMod op. Nu gewoon afwachten als het beter is met Ice Cream Sandwich erop. Draait alvast vlot.
Even zeggen dat het opmerkelijk is dat iemand dezelfde problemen heeft met een Defy+ waar nieuwere Android versie op staat.
Om eerlijk te zijn, mocht ik wat meer centen op overschot hebben dan lag het toestel al lang buiten!
De toekomst zal uitwijzen of het ligt aan het toestel of aan Android zelf! Ik kan nu al zeggen dat; als het toestel de oorzaal is; dat er nooit nog iets van Motorola in m'n woning binnen komt.

[ Voor 8% gewijzigd door mutmong op 20-10-2012 09:31 ]

• mutmong
Ik heb bij XDA ook info gevonden ivm dit probleem.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1336331
http://forum.xda-develope...p?p=11398250#post11398250

Wij zijn duidelijk niet de enigen met dit probleem.
Schandalig dat Morola hier geen duidelijk oplossing voor wereldwijd gemaakt heeft!! Het is een wijd verspreid probleem! Mensen die hun toestel binnen brachten moesten meerdere MAANDEN wachten op de terugkeer en kregen 0,0 feedback over het probleem!
Sorry voor m'n emotionaliteit. Vlug even m'n shrink bellen!... grapje :P