Wij gebruiken Internet Explorer om onze gebruikers toegang te verlenen tot Oracle forms applicaties. In onze opstelling moét het IE zijn. Er is voortdurend gerommel met gebruikers die allerlei toolbars installeren (admin rechten op eigen PC afnemen zou een kleine burgeroorlog betekenen dus da's helaas geen optie), nieuwe versies van Java installeren om te kunnen homebanken, en zo voorts... waarna hun Oracle forms applicaties niet meer correct of helemaal niet meer opstarten of vastlopen of... altijd gerommel.
Ik begin dit een beetje beu te worden. Dus zou ik graag bij iedereen een portable IE plaatsen met de correcte instellingen, zodat de gebruikers hun werk zonder problemen kunnen uitvoeren, maar ze zelf nog wel kunnen rommelen met de "gewone" IE op hun laptop voor de spelletjes van de kinderen thuis en het homebanken. Nu vind ik bij het googlen niet echt veel en veel waarschuwingen over louche downloads met trojans en zo.
Heeft iemand van jullie weet van een portable IE?? Dank!!!
Ik begin dit een beetje beu te worden. Dus zou ik graag bij iedereen een portable IE plaatsen met de correcte instellingen, zodat de gebruikers hun werk zonder problemen kunnen uitvoeren, maar ze zelf nog wel kunnen rommelen met de "gewone" IE op hun laptop voor de spelletjes van de kinderen thuis en het homebanken. Nu vind ik bij het googlen niet echt veel en veel waarschuwingen over louche downloads met trojans en zo.
Heeft iemand van jullie weet van een portable IE?? Dank!!!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.