Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dom gelul van admins

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste crazyivan,

Een van de Frontpage Admins zag onderstaande advertentie van jou in Vraag & Aanbod staan en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat je onderstaande advertentie meer dan eenmaal binnen een week hebt ge-/herplaatst. Dit is volgens onze voorwaarden ( reviews: Tweakers.net FAQ ) niet toegestaan. We verzoeken je daarom om een week te wachten met het herplaatsen van je advertentie in Vraag & Aanbod en hier ook in het vervolg op te letten.

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers.net,
Walter Franken

Dom gelul
Wis mijn account dan, stelletje kneuzen.

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:57
;w

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Verwijderd

Topicstarter
banaanvraag

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:23

nXXt

Carpe omnia

banaanantwoord

Afbeeldingslocatie: http://caloriesinbanana.net/wp-content/uploads/2012/01/Calories-in-Banana.jpeg

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ivan, wat een gekkie :')

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 18-05-2012 23:21 ]

39

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-11 10:20
Dat is dan wel weer leuk :>

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ivan? Als in "De Verschrikkelijke"? Je doet in ieder geval je naam eer aan. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:20
Verzoek aan mods om dit topic te verplaatsen naar HK, ik denk dat we hier nog wel wat mee kunnen :D

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

We gaan lekker zo. Voor iemand die al bijna 10 jaar geregistreerd is (alhoewel de karmagrafiek grote intervallen van actieve deelname vertonen) en je gezien de opgegeven geboortedatum 'de leeftijd des onderscheids' toch al bereikt zou moeten hebben lijkt het of je een beetje erg onnodig uit je slof schiet.

Ik vraag me af of daar zo op de vrijdagavond wellicht enige ontremming door 'chemische invloeden' op het beoordelingsvermogen aan ten grondslag liggen.

Wellicht kan 'er een nachtje over slapen' geen kwaad en ziet het er op een nieuwe dag allemaal wat minder belangrijk uit.

Verder jouw keuze, jouw leven, jouw beslissing...

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:13:
Dom gelul
Wis mijn account dan, stelletje kneuzen.
Ik gok dat dat nu wel geregeld kan worden :+ .

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Je wordt nu als een nummer behandeld hier. :+

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hoezo leedvermaak? :|

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat een humor dit :P Z'n account is wel geanonimiseerd ondertussen :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.