Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop voor films en series

Pagina: 1
Acties:

• orangegoblin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-04 19:18
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een laptop die ik puur voor films en series wil gebruiken. Op de slaapkamer ipv tv aan de muur, of op vakantie.

Moet dus goed beeld geven zonder haperingen. Is 15,6 inch voldoende of heb ik dan echt een 17 inch nodig.

Als ik het goed heb is een low budget al geschikt, maar ik kan de ontwikkelingen niet bijhouden.

andere eisen
'goedkoop'
betrouwbaar
niet te zwaar

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Aangezien jij het niet doet, zal ik het even voor je doen:

• Goedkoop = maximaal €2000
• Niet te zwaar = maximaal 5 kg

Zo :Y)

The devil is in the details.

• orangegoblin
hahaha

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:56
gewoon een laptop kopen van een eurootje of 400 voldoet aan alle eisen die je stelt!

• orangegoblin
Dank u, rest mij alleen de vraag of ik perse een 17 inch nodig heb. Al zal ik dat wellicht in de winkel moeten gaan inschatten.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
orangegoblin schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:29:
Dank u, rest mij alleen de vraag of ik perse een 17 inch nodig heb. Al zal ik dat wellicht in de winkel moeten gaan inschatten.
Nee, maar dat is ieder z'n persoonlijke voorkeur. Kijk gewoon eens in de winkel wat het verschil is tussen de 2 en kijk dan wat je het liefst hebt.

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 15:12
Wil je persee een laptop??

Zelf denk ik dat een all-in-one aan de muur wat mooier staat.

Bijvoorbeeld http://www.apdv.nl/person...-e450-4gb-500gb-hd6320-mt of een tweedehands iMac ofzo. Doen allemaal prima full-hd video en hebben meestal een media center/afstandsbediening.

while (! ( succeed = try ()));

Verwijderd

hans_lenze schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:03:
Wil je persee een laptop??

Zelf denk ik dat een all-in-one aan de muur wat mooier staat.

Bijvoorbeeld http://www.apdv.nl/person...-e450-4gb-500gb-hd6320-mt of een tweedehands iMac ofzo. Doen allemaal prima full-hd video en hebben meestal een media center/afstandsbediening.
Of een Raspberry Pi + een of andere monitor ;)

Je zou gewoon een klein systeempje in elkaar kunnen boksen en er een ander scherm aanhangen. Dan kan je een groter scherm kopen en nog steeds minder geld kwijt zijn.

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 16:31
Zoek in de pricewatch op cpu-type: E-450 en kies een 17 inch model omdat dat prettiger kijkt! Dan kun je niet de mist in gaan.

• orangegoblin
Aan de muur is niet echt een optie. Dat betreft een gipswand. Bovendien is de ruimte tussen de muur en voeteind van het niet zo breed. Het zou dus een hele lichte en platte tv/monitor moeten zijn. En natuurlijk een miniscule pc/htpc of iets zijn die het liefst ook nog daadloos werkt. (hoewel we in principe alles vanaf een usb-stick kunnen kijken)

Verder kijken we met zn 2en, wat een laptop weer minder ideaal maakt.
Gezien de praktische situatie echter (muur/ruimte) hebben we ook niet echt veel keus.

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 20:40
Hoho, E-450 vind ik prima, maar let ook alsjeblieft op de resolutie. 1366x768 op een 17 inch scherm is echt een ramp. 1440x900 is wel minimaal, maar 1600x900 (16:9) is toch eigenlijk wel verplicht voor films...

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
In een gips wand kun je prima iets ophangen van honderden kilo's. Je hebt alleen de juiste pluggen nodig ;). Wij hebben hier zelfs een verwarming hangen aan een gipsmuurtje.

Hiervoor heb je hollewandpluggen nodig, of voor het zwaardere werk hollewand ankers.

Als je van die celletonblokken bedoelt dan heb je pluggen nodig van Toggler Alligator.

[ Voor 14% gewijzigd door Mick1990 op 19-05-2012 11:31 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• orangegoblin
zijn gewoon gipsplaten vd gamma. 1 cm dik geloof ik. Daarachter zit dus lucht.
Tv met muurbeugel (gewoon platte) zal dus ong. 13 kg wegen.
Zou dit dan ook lukken met hollewandpluggen? En dan moet er natuurlijk een usb ingang aan de zijkant te bereiken zijn.

Ik zal die optie eens bekijken.

Voor de laptop heb ik nu

ong. €400
17inch eens bekijken in de winkel, dan wel graag 16:9
E-450 (of wellicht een A4 of A6?)

Verwijderd

Daar zou je inderdaad al een eindje mee moeten komen ja ;)
Pagina: 1