Acties:
  • 0 Henk 'm!

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Hallo

Sinds een week of 2 krijg ik steeds de melding van AVG dat een programma genaamd STDRT.EXE verbinding wil maken met internet.Toen zocht ik hier niet wat achter en gaf ik toestemming om verbinding te maken met internet. Toen ik elke dag opnieuw de melding kreeg begon het behoorlijk irritant te worden en begon ik op internet naar oplossing te zoeken. Daar stonden veel berichten over dat het een virus zou zijn en het niet zo gemakkelijk weg te krijgen is. volgens hun was de oplossing het opstarten van de computer in safemode en het dan te verwijderen. Toen ik de computer vervolgens opstarten kreeg ik de vraag van AVG of Windows Media center diagnostic application verbinding mocht maken met het internet. Toen ik keek bij informatie bleek dat dit programma leed naar STDRT.EXE. Na meerde pogingen lukt het niet om STDRT.EXE van mijn computer af te krijgen, hij bleef simpelweg maar steeds terugkomen.
Het lukt me maar niet om dir programma er uit te krijgen en zou graag jullie hulp willen gebruiken. Ik hebt al deze topic (Spookradiostations?) gevolgd maar dat hielp me niet van het probleem af.
Ik werk onder windows 7 ultimate x64

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Weet je de locatie van het bestand?

Wat je kan doen is MBAM eens downloaden, installeren, updaten en dan MBAM laten draaien in velilige modus zonder netwerk. Hopelijk kan je dan wel wat vinden en verwijderen.

Daarnast kan je ook eens een housecall doen en kijken of daar wat uitkomt.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Na een aantal uren werk te hebben verricht heb ik de oplossing gevonden op deze site .
weet je de locatie van het bestand?
Hij stond in C:\Windows\Temp\mrt2970.tmp
De naam van de laatste map kan verschillen aangezien er steeds een nieuwe map werd aangemaakt met daarin het STDRT.EXE bestand. Ik heb er sinds ik dit programma heb gebruikt geen last meer van.