Sitecom, Oranje & Blauwe LEDs blijven knipperen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrySpace
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-06 12:30
Hoi,

Ik heb een goedkope Sitecom 150N tussen m'n internet, en opeens, ligt internet eruit, ik kijk naar het modem en de Oranje en Blauwe LEDs blijven constant knipperen, al meerdere keren van het stroom gehaald, maar helpt niet. Ook resetten met 10 of 15 sec de knop inhouden veranderd helemaal niets.

Aan de kabel ligt het niet, want op mijn oude router werkt het gewoon..

M'n NIC geeft ook aan dat er geen netwerk kabel is aangesloten....

Meer kan ik eigenlijk niet doen, hij lijkt gewoon stuk te zijn, hoewel ik m misschien 3 maanden heb...

Iemand nog een idee?

[ Voor 7% gewijzigd door TrySpace op 18-05-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrySpace
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-06 12:30
Hmm, Hij zend ook geen wifi signaal meer uit, dood...

Iemand nog een aanrader voor een niet al te dure vergelijkbare router, die het wel lang volhoud, zoals mijn 8 jaar oude Sweex, die nu pas een beetje kuren begint te tonen? Deze sitecom was 30 euro, die sweex was toen 20 dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een paar weken geleden precies hetzelfde met een Sitecom 300N. Oranje/blauwe leds blijven knipperen, geen beweging meer in te krijgen. Paar maanden oud en gekregen bij een UPC abo.
Aanvankelijk als router gebruikt, van 1 of meerdere keren per dag resetten wordt je niet vrolijk. Na aanschaf van een Netgear leek het met de Sitecom als AP goed te gaan, helaas nu overleden..

Oude situatie: Cisco 3208 (modem) - Netgear 3700 (router) - Sitecom 300N (accesspoint)
Nieuwe situatie: Cisco 3208 - Netgear 3700 - TP-Link TL-WR1043ND

Netgear en TP-Link aangeschaft naar aanleiding van de positieve berichten op GOT.
Zeer tevreden over stabiliteit en WIFI bereik.