De discussies voor de opstelling van het Nederlands Elftal zijn natuurlijk al in volle gang. "Van Persie en Huntelaar moeten allebei spelen" en " Wie gaat er linksback spelen".
Maar wat ik mij eigenlijk afvraag is wat voor opstelling we eigenlijk zouden moeten gebruiken. Bij het afgelopen WK speelden we een 4-2-3-1 opstelling maar waarom spelen we niet in bijvoorbeeld een 4-4-2 opstelling met een ruit of een klassieke Hollandse 4-3-3 of zelfs een 3-5-2 opstelling? Ik ben van mening dat we ook onze tegenstanders een beetje moeten verrassen door anders te spelen dan we hiervoor deden.
Wat is in jullie optiek de beste formatie en kan je ook toelichten waarom juist die formatie zo goed is?
Poll: Wat voor formatie is het beste voor Oranje
• 4-2-3-1
• 4-4-2 met een ruit
• 4-3-3
• 3-5-2
• 3-3-4
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Maar wat ik mij eigenlijk afvraag is wat voor opstelling we eigenlijk zouden moeten gebruiken. Bij het afgelopen WK speelden we een 4-2-3-1 opstelling maar waarom spelen we niet in bijvoorbeeld een 4-4-2 opstelling met een ruit of een klassieke Hollandse 4-3-3 of zelfs een 3-5-2 opstelling? Ik ben van mening dat we ook onze tegenstanders een beetje moeten verrassen door anders te spelen dan we hiervoor deden.
Wat is in jullie optiek de beste formatie en kan je ook toelichten waarom juist die formatie zo goed is?
Poll: Wat voor formatie is het beste voor Oranje
• 4-2-3-1
• 4-4-2 met een ruit
• 4-3-3
• 3-5-2
• 3-3-4
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 31% gewijzigd door Vlassie1980 op 18-05-2012 10:44 ]