Toon posts:

welke koeler-->celeron 300@450+?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke koeler zal ik gebruiken als ik een celeron 300A(dus met L2 cache) wil overklokken naar 450 of meer Mhz?
Met prijs alsjebieft, en geen waterkoeling!

Verwijderd

Ik heb gewoon een standaard coolertje. (coolmaster)

ik denk dat je voor 450mhz geen nieuwe cooler hoeft te kopen.

Greetz

Verwijderd

Mijn oude celeron 300A liep ook goed op 466mhz met het standaard koelertje van intel dus de hitte zal geen probleem worden denk ik! :)

Verwijderd

Spire golden Orb!!!
Mijn celie word ook te warm als ik de voeding in mn miditower laat en dan overclock. Met wat casemodden zou de fsb op 100MHz moeten kunnen vind ik

Verwijderd

Je moet gewoon de cooler gebruiken die je standaard hebt gekregen bij je CPU....

Mijn cellie staat nu ook op 450.....
300@450 >:)>:)>:)

Zonder problemen

Verwijderd

Mijn celly 300 @ 450 liep met default cooler. Maar bij kennis die hem nu heeft stond ie prongeluk op 500. Hij had af en toe vast lopers, en bleek dat ie dus niet aankon. Ik durf te wedden dat ie met een betere cooler de 500 Zeker gehaald had. maar 300 @ 450 heb je geen cooler voor nodig :)

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 13:13 schreef iFc-Freaky het volgende:
Mijn celly 300 @ 450 liep met default cooler. Maar bij kennis die hem nu heeft stond ie prongeluk op 500. Hij had af en toe vast lopers, en bleek dat ie dus niet aankon. Ik durf te wedden dat ie met een betere cooler de 500 Zeker gehaald had. maar 300 @ 450 heb je geen cooler voor nodig :)
hhmm, geen cooler nodig...dat zou ik maar niet proberen... :P

Verwijderd

Geen andere dan standaard I mean....

Hap :P
Pagina: 1