Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen video bij Ned 1, 2 en 3 in HD op DVB-c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteravond een nieuwe scan uitgevoerd op mijn Sony TV om de HD kanalen in DVB-C er bij te krijgen .
Dat is gelukt, maar alleen geluid , in de blauwe balk komt even de mededeling GEEN VIDEO .
Wat is hier aan de hand , heb ik iets fout gedaan ?

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:46

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:55:
Ik heb gisteravond een nieuwe scan uitgevoerd op mijn Sony TV om de HD kanalen in DVB-C er bij te krijgen .
Dat is gelukt, maar alleen geluid , in de blauwe balk komt even de mededeling GEEN VIDEO .
Mijn eerste reactie is, ondersteunt je TV wel HD....? Doe eens wat specs....

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Doet mij denken aan het euvel wat ik had met mijn mediaspeler toen die nog aangelsoten was aan mijn CRT TV. Toen had ik bij HD materiaal wel geluid maar ook geen beeld.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:18
Ik zit wat anders te denken: Heeft die TV wel een ingebouwde DVB-C tuner? Anders gaat het zeker niet werken en moet je een settopbox er tussen zetten. Humax, Samsung... ze zijn er volop op Marktplaats te vinden. Werkt prima en nog zonder smartcard ook nog.

Kan je het type van je Sony-TV hier posten?

En naar mijn bescheiden mening: Als een TV wel een ingebouwde DVB-C tuner heeft dan zal deze ook zeker wel HD (ready) ondersteunen.

[ Voor 18% gewijzigd door Barre73 op 18-05-2012 12:06 ]

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:55:
Ik ben pasgeleden nog bij mensen geweest die hetzelfde probleem hadden, kijk even of er een update beschikbaar is, want dat was het probleem.