[Vista64nl] Na BSOD Inlog gegevens weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Zie titel.

Ik gebruik al meerdere jaren Vista 74 Dutch legaal.
Als ik een beetje ga stoeien met overclock en loop je wel eens tegen een B.S.O.D. aan ;) Natuurlijk niet gezond maar valt me dán meer en te meer op dat als ik weer opstart dan valt me op dat bij sommige websites;

1. Mijn inlog gegeven weg zijn.
2. Zelfs soms 'AutoAanvul' dat 1 dan beschrijft weg is.

Geen idee waarom of hoe dit kan gebeuren, des al niet te min geen probleem omdat ik dan met CCleaner alles dan verwijder qua cookies(corrupt is geraakt?) en volledig een 'maintenance' uitvoer.

Enig idee en,... is dat ook bij Windows 7? Kan me niet herinneren dat ik dat bij XP had.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1974
  • Laatst online: 02-10 13:33
Ik zou me er niet druk over maken. Met een BSOD kan er van alles gebeuren. Er verdwijnen kennelijk wat settings. Het is niet dat je browser de wachtwoorden kwijt is maar alle actieve inlogs worden afgebroken en alle alle formulierinformatie wordt gewist. Exact zoals gebeurt als je CCleaner op standaardsettings laat schonen. Het zijn niet de cookies die corrupt geraakt zijn. :)

Mijn gedachte: maak je er niet druk over. Je veroorzaakt willens en wetens de BSOD en dat kan nou eenmaal complicaties geven :+ Waarom het gebeurt kan ik je niet vertellen.

Off-topic en uit interesse: wat voor CPU OC je en hoeveel? 8)

EDIT: kijk voor de grap eens of het ook gebeurt als je een andere browser (welke gebruik je standaard?) probeert. Wel eerst ff een inlogpagina van gegevens voorzien :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sebas1974 op 18-05-2012 21:18 ]

The Truth Is Our There ✨🛸✨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Laatst online: 30-09 16:23
Grappig: [w7] Internet explorer 9 reset bij crashes

Ik zal even zien of dat ook gebeurd met andere browsers.

OC tja.. Ik heb een mooie Q9650 met VID: 1,625 v. Ik ga er geen gekke dingen mee doen, omdat hij me té heilig is :). Tja soms loop je tegen een barriere aan hé ;)

[ Voor 24% gewijzigd door XRayXI op 20-05-2012 03:31 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt