Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 11:36
Beste tweakers,
Na de release van de gtx 680's ben ik gaan zoeken achter een leuk kaartje voor in een nieuwe pc te steken. Mijn oog was gevallen op deze van het merk evga. Het probleem nu is welke moet ik nemen? Er zijn zoveel soorten dat ik door de bomen het bos niet zo goed meer kan zien (je hebt de sc met en zonder backplate, signature, en keuze tussen 2 of 1 fan, en om het nog moeilijker te maken heb je nog eens de ftw versies). De prijs maakt eigenlijk weinig uit zolang deze maar niet boven de €600 piekt. En ik zou er graag 2 in SLI kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ik denk dat een beetje meer onderzoek hier wel op z'n plaats zou zijn. Zoals je zelf zegt, je hebt een maximum prijs van €600, pak diegene die het dichtst die prijs benadert als het toch weinig uitmaakt. Alle 680's ondersteunen SLI dus daar kun je niet mis mee gaan. Of je een backplate of andere koeler(1/2 fans) wil moet je zelf maar bepalen. Voor de rest zijn het specificaties die verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 00:08

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Zoals Exbloder al zegt, en kijk hier eens [BBG aanschaf] Videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Sinds vandaag is er CAA, het Componten Aankoopadviesforum. Daar kunnen al deze vragen naartoe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 11:36
Dankjullie wel voor deze tips zal ze zeker eens goed bekijken.