Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gewenste tablet aanpassingen nieuwe lay out

Pagina: 1
Acties:

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 13:35
Het moderatie systeem is behoorlijk moeilijk te hanteren op een tablet.
Het moderatie venster is overduidelijk gemaakt voor een muis en totaal niet vinger vriendelijk.

Ik vroeg mij af of tweakers.net plannen heeft om dit met de opkomende nieuwe layout zal aanpassen. Hoewel ik uit bovenstaande reacties ook snap dat het wellicht lastig kan zijn.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zeef schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:38:
Juist daarom worden nu fonkelnieuwe schoenen gemaakt op nieuwe leesten en met nieuwe materialen die veel toekomstbestendiger zijn. Robuuster, slijtvaster en veel minder poetsbeurten en herstel nodig hebben in de toekomst. Zodat je na het ontwerp, maak en inloop proces op den duur meer ruimte over hebt voor andere dingen. Of dat een slechte beslissing is? Ik denk het niet.

Goed, we blijven hangen in dezelfde discussie en dat brengt geen oplossing. Een herhaald verzoek : laat dit nou even rusten tot we klaar zijn met de nieuwe versie van Tweakers.
word er in de nieuwe layout wel enige vorm van rekening gehouden met het gebruik van een tablet of telefoon? (ik noem maar een klein dingetje, het huidige forum verkort de zinnen adhv je schermbreedte alleen vergeet dit bij quotes)
Als je wilt dat niemand hier reageert zul je 'm denk ik toch echt opslot moeten gooien, waarom dat wel kinderachtig is en zeggen: nu stoppen met posten hier niet ontgaat me overigens

[ Voor 6% gewijzigd door GoldenSample op 17-05-2012 16:32 ]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
De nieuwe lay out wordt 'touch friendly'. Meer details heb ik nog niet.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Wat zeef zegt, en dat geldt ook voor het moderatie-systeem :)

Intentionally left blank

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Die details zijn er wel, maar geven jullie niet ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.