Nieuwe Razer: Deathadder of Lachesis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakray
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Hey mensen van Tweakers ik ga deze week een nieuwe Razer halen maar twijfel een beetje tussen de 2.

Momenteel gebruik ik de Diamondback (Zo'n 4 jaar) maar de right and middleclick zijn het aan het begeven.

Liefst had ik dus een die een beetje dezelfde vormfactor heeft, kheb al het een en ander gelezen tussen de 2 belangrijk voor mij is de sidebuttons op foto's lijkt de Deathadder een behoorlijk hoge muis (Kan het mis hebben dus) en de Diamondback is vrij laag.

Dus hopelijk zijn hier wat mensen die de gaming mice kennen en mij verder kunnen informeren, was namelijk al in aantal shops geweest maar ze wouden de mice niet uit de verpakking halen om te kijke hoe het in me hand zat...

Groetjes,
Wesley

[ Voor 11% gewijzigd door Sakray op 17-05-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Zou zeggen ga naar een winkel toe en vraag of je ze mag zien en dan zie je vanzelf of tie lekker in de hand ligt etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Ik heb de Deathadder, en ik vind hem zalig! _/-\o_

Hij is perfect voor gaming, goed instelbaar en zit (voor mijn grote handen) perfect in mijn hand!

En ik gebruik hem in combinatie met de muismat Razer Goliathus, daarmee beweegt hij nog vloeiender dan een normale mat vind ik. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen! :P

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakray
Ik zelf gebruik een S&S Steelpad die ik geweldig vind en ik heb namelijk vrij kleine handen en houd het vaak beetje claw grip achtig vast. Is de Deathadder veel groter dan de Diamondback dat je weet?

En Ionn ik ben al langs talvol winkels geweest maar ze willen hem niet uit de plastic verpakking halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Mijn linkermuisknop was het ook aan het begeven bij mijn Pro V1.6 (is een witte Diamondback). Oplossen: kapje eraf, kleine beetje papier tussen het bewegende deel en het werkelijke knopje en het werk alweer járen.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
Ik heb een relatief kleine hand en moet zeggen dat de Deathadder erg veel pijn oplevert. Met een normale zithouding komt mijn hand schuin op de muis te liggen ipv recht. Na een tijd gaan mijn vingers dan behoorlijk pijn doen. Dat de knoppen aan de zijkant zo 'hoog' zitten heb ik echter geen last van, het is maar een klein stukje duim optillen en dat doe je niet zo vaak als de knoppen bovenop.

Ik heb echter altijd problemen met muizen, dus ik heb het zelf opgegeven. Ik vind het jammer dat er geen ultieme game shop is waar je gewoon 100 muizen en keyboards kunt passen. Wat dat betreft zou ik je ook willen adviseren om een winkel te zoeken waar ze beide muizen hebben. Ons advies is op onze eigen ervaring gebaseerd, maar pasvorm verschilt voor iedereen.

[ Voor 14% gewijzigd door drvinnie op 17-05-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik durf je de winkel haast niet te adviseren, maar de MediaMarkt (in ieder geval in Eindhoven) heeft vrij veel muizen 'liggen' (niet echt op een heel handige plek namelijk).

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Mediamarkt verkoopt inderdaad razer muizen en daar mag je ze (tenminste in Eindhoven) altijd uitproberen.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakray
Drvinnie hoezo komt je hand er schuin op dan? Is het niet dat je pijn hebt omdat je hem verkeerd vast houd? Doe je overigs je hele hand/palm op de muis of aleen de onderste stuk van je palm.

En bedankt over de Mediamarkt tip woon zelf namelijk in Den Bosch dus Eindhoven is dichtbij hopelijk dat ze beide exampleren hebben
Pagina: 1