Reserveringssysteem zonder db

Pagina: 1
Acties:
  • 964 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 12:52
Ik ben op zoek naar een reserveringssysteem voor op een website dat zonder database werkt. De huidige website is op basis van een flat file CMS, en de webserver heb ik daarom licht gehouden zonder MySql. Een hosted oplossing of met sqlite zou ook nog een optie zijn.

Als deze er niet zijn hoor ik ook graag andere lichte en makkelijke alternatieven. De Ajax Availability Calendar heeft MySql nodig, maar buitenom voldoet hij wel aan mijn wensen (dikgedrukt in de feature lijst)
De Ajax beschikbaarheidskalender is een php script ontworpen om de beschikbaarheid van een object (bijvoorbeeld vakantiehuis, hotel kamer etc.) te laten zien. Gratis te gebruiken op uw website of webapplicatie
Features:
  • Open source en gratis
  • Onbeperkt aantal objecten (vakantiehuizen, appartementen, enz.).
  • Onbeperkt aantal Talen.
  • Onbeperkte statussen (beschikbaar, geboekt enz.).
  • Meerdere beheerders
  • Eenvoudige integratie met boekingsformulier.
  • Installatiescript voor makkelijke inrichting
  • Stijl aanpasbaar met CSS
  • Dynamisch dmv AJAX en mootools library
Een extreme nice to have zou een interactieve plattegrond zijn, maar misschien kan ik die zelf nog wel bouwen met een imagemap of de hippe html5 variant daarvan.

Na het bladeren in hun forum zag ik dat iemand een versie gemaakt heeft van aac zonder db en met jquery. jQuery ken ik ook beter dan mootools, dus die optie moet ik eens uitproberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jogai op 17-05-2012 12:01 ]

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:05
Omdat dit niet gaat over clientside software lijk mij dit meer een topic voor Webdesign, Markup & Clientside Scripting. Vandaar even een tikje die kant op.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Daar geldt echter Waar vind ik... Sorry.

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 21-05-2012 08:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.