Fatsoenlijk verkeerssimulatiespel met G27?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Beste medetweakers,

Ik ben sinds kort in het bezig van een Logitech G27 en ben op zoek naar autosimulatiespellen.
Ik speel regelmatig LFS, maar ben ook op zoek naar een spel wat verkeer heeft (geen 2 auto's per half uur) en free roam is.

De NFS serie is daar veel te arcade voor, TDU 1 en 2 zijn gewoon totaal niet realistisch en Grid/Dirt zijn niet free roam.

Hebben jullie nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 19:33

Sebazzz

3dp

Zoek je misschien iets wat men ook gebruikt voor rijtrainingen ofzo?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Sebazzz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:31:
Zoek je misschien iets wat men ook gebruikt voor rijtrainingen ofzo?
Ja zoiets, is Driving Simulator 2011 iets? Of is dat echt heel slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat me te binnen schiet is sluit je G27 stuurtje aan op Grand theft auto 4.
Daar heb je veel verkeer bij.
Alleen is dat geen echte rijsimulator, wel vrije spelwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:49
Die driving simulator 2011 is niet slecht hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik hoor wel eens iets van 'City Car Driving', zou een of ander russisch spel moeten zijn wat nu ook in het engels uitgebracht is ofzo? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar op youtube is er genoeg van te vinden en het ziet er best prima uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff gekeken op youtube met de driving simulator maar ziet er best goed uit.
Ik had voor de tijd nog nooit gehoord van die game.

Op steam stond hij niet, en bij origin ook niet zul je hem waarschijnlijk in de winkel moeten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
NickThissen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:29:
Ik hoor wel eens iets van 'City Car Driving', zou een of ander russisch spel moeten zijn wat nu ook in het engels uitgebracht is ofzo? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar op youtube is er genoeg van te vinden en het ziet er best prima uit.
Is wel een torrent van te vinden, maar de gekraakte versie stopt na 6 minuten. Wel leuk gedaan, ziet er ook goed uit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:49
Test Drive Unlimited (1 of 2) Daar heb je ook een hele spel wereld en kun je vanuit de auto kijken. Je kunt volgens mij de H shifter van de G27 ook gebruiken samen met de koppeling.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kuhr89 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:08:
Test Drive Unlimited (1 of 2) Daar heb je ook een hele spel wereld en kun je vanuit de auto kijken. Je kunt volgens mij de H shifter van de G27 ook gebruiken samen met de koppeling.
Quote uit/van de TS:
TDU 1 en 2 zijn gewoon totaal niet realistisch en Grid/Dirt zijn niet free roam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:49
*ahum*

Oeps, daar ben ik overheen gelezen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVDS
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09-2020
Bus & Cable Car Simulator San Francisco heeft ook ondersteuning voor sturen. Net als European Bus Driver 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:17

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Iva_Bigone schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:18:
[...]

Quote uit/van de TS:

[...]
Toch niet helemaal mee eens met betrekking tot TDU2. De AI past zich naar jou aan is mijn ervaring. Als jij als een idioot gaat lopen jakkeren zal de AI inderdaad "raar" gaan doen en jou proberen tegen te werken door bijvoorbeeld plots van rijbaan te wisselen. Als je normaal rijdt, de verkeersregels volgt, voorsorteert, richtingaanwijzer gebruikt etc. valt het realisme best mee en kun je redelijk oefenen in het "echte" autorijden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:35
Midtown Madness 2 ? :D

ik heb city bus simulator wel eens gespeeld, niet echt freeroam, maar wel met een lijnbus door de stad rijden dmv missie's. Zit wel een verhaal achter dat je moet volgen, volgens mij gren free ride ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Een trucksim?? :P
http://www.3dartpol.nl/thetruckgames.html

Rigg & Roll schijnt momenteel een v.d. beter grafics te hebben, Eurotruck sim. 2 en Scania truck sim komen dit jaar nog uit.

[ Voor 52% gewijzigd door BAS80 op 19-05-2012 20:58 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:35
Heb zelf vroeger veel 18 Wheels of Steel-series gespeeld trouwens, Eurotruck Sim ook eens geprobeerd, beetje jammer dat je met een vrachtwagen in 10 minuten van Amsterdam naar Berlijn kunt karren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09 00:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

Omg nostalgie :D

Of Motocross Madness 2, dat was misschien nog wel leuker :P

[ Voor 17% gewijzigd door Compizfox op 19-05-2012 21:06 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kan Euro Truck Simulator alleen maar aanraden, met wat mods is het een geweldige game. Nadeel, ondersteunt geen H-shifter en koppeling.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets_00011.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
FastFred schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:02:
Heb zelf vroeger veel 18 Wheels of Steel-series gespeeld trouwens, Eurotruck Sim ook eens geprobeerd, beetje jammer dat je met een vrachtwagen in 10 minuten van Amsterdam naar Berlijn kunt karren
Bij meerdere games kan je de tijdsversnelling instellen, ook naar 100% realtime....
Ik geloof dat het zelf kan met 18 wheels....

Edit:
Hshifter compatible list.
http://www.docstoc.com/docs/112134312/Logitech_G27

[ Voor 9% gewijzigd door BAS80 op 19-05-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Config bestanden zijn aardig simpel, je kan een boel aanpassen.
Tijd, geld, brandstof verbruik. Bij ETS heb ik nu een map met de Scandinavische landen erbij, ben je af en toe toch best ff onderweg.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Klopt, een paar games terug maakte ik ook m'n eigen skins, Kleuren lampenbeugeltje en/of bullbar toevoegen. Redelijk straight forward enkel er gaat op den duur aardig veel tijd inzitten. Een skin of een truck downloaden kan overigens ook. Een kwestie van het bestand in de goede map plaatsen en klaar. De MOD-baarheid is vaak wel goed bij dit soort games. je kan heel veel zelf op een simpele manier aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
BAS80 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:14:
[...]Bij meerdere games kan je de tijdsversnelling instellen, ook naar 100% realtime....
Ik geloof dat het zelf kan met 18 wheels....
Ben best een realisme freak maar in real time met een truck simulator van Amsterdam naar Berlijn rijden? Respect _/-\o_ .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nog 2 screens. Dit is dus een Custom Scanie Torpedo, met een Custom dieplader met hakselaar.
Sta net op het punt om te lossen in Brest, waarna ik een nieuwe lading heb opgepikt richting Kiev.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets_00000-1.png
En omdat het spel vrij realistisch is, moet je dus ook rusten op tijd. Zelfde Scania, nu met een originele trailer erachter vol met Menggranulaat voor Kiev.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets_00001-1.png

Als meer mensen dit spelen, kan ik misschien wel eens proberen om een topic aan te maken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
alexbl69 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:03:
[...]

Ben best een realisme freak maar in real time met een truck simulator van Amsterdam naar Berlijn rijden? Respect _/-\o_ .
PFF ik doe het zelf niet omdat ik een dagcabine heb, maar met een bedje Apeldoorn/Berlijn en weer terug pak em beet 1,75 dag. In't echhies dan he? Valt wel mee.. ;)

Zelf doe ik(REALTIME) 12 adressen Antwerpen/Brussel/Apeldoorn in 10 rijuren 13 1/2 uur werken. Dat red je met een game niet. A'660 km) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:31
Omsi bus sim is ook interessant: http://www.omnibussimulator.de/english.htm
Je hebt zowel streek als stadslijnen, krappe bochten, en veel verschillende lijnen/verkeersdrukte.
Ook een aardige community die op gang begint te komen met third-party addons, en dan zowel ouwe meuk uit de jaren '70 tot moderne MAN Lions City en Solaris bussen.
Het realisme is wel goed, hoewel bij veel addons het gebrek aan kennis om te scripten ervoor zorgt dat het maximale potentiaal niet gehaald wordt.
Gino

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

Carmageddon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb City Car Driving en dat voldoet zeer goed. Je kunt vrij rijden maar hebt ook oefeningen zoals hellingproef etc.
http://citycardriving.com/
Eerst moet je downloaden en dan key activeren en invullen. Key kost €21,25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
iets minder arcade van TDU maar wel free roam is Driver: San Fransisco.
Pagina: 1