Sinds een aantal weken loop ik tegen het volgende probleem aan.
Mijn beeld valt uit en mijn pc blijft aan staan, had eerst het vermoeden dat mijn dvi kabel las zat maar helaas.
Heb vervolgens windows opnieuw geinstalleerd en alle drivers geupdate, maar probleem blijft.
Als ik in het log boek van windows kijk, zie ik daar het volgende:
WINDOWS \Toepassingen
Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.
In het system log geen bijzonderheden, alleen dat mijn systeem opnieuw is opgestart. maar dit doe ik zelf door de resetknop in te drukken.
Zodra systeem is opgestart gaat alles ook weer normaal.
Uitvallen van het beeld is heel willekeurig. Soms kan ik 15 min werken, soms paar uur maar kan ook 1 a 2 minuten zijn.
System specs:
CPU E6600 dual core, stoch speed
Mainbord: Gigabyte GA-965P-DS3, BIOS F14
MEM: 4GB
VGA: Sapphire TOXIC HD 4870 512MB
Bios is niks aan veranderd qua settings.
TEMP staat van systeem en cpu rond de 30 graden
Mijn beeld valt uit en mijn pc blijft aan staan, had eerst het vermoeden dat mijn dvi kabel las zat maar helaas.
Heb vervolgens windows opnieuw geinstalleerd en alle drivers geupdate, maar probleem blijft.
Als ik in het log boek van windows kijk, zie ik daar het volgende:
WINDOWS \Toepassingen
Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.
In het system log geen bijzonderheden, alleen dat mijn systeem opnieuw is opgestart. maar dit doe ik zelf door de resetknop in te drukken.
Zodra systeem is opgestart gaat alles ook weer normaal.
Uitvallen van het beeld is heel willekeurig. Soms kan ik 15 min werken, soms paar uur maar kan ook 1 a 2 minuten zijn.
System specs:
CPU E6600 dual core, stoch speed
Mainbord: Gigabyte GA-965P-DS3, BIOS F14
MEM: 4GB
VGA: Sapphire TOXIC HD 4870 512MB
Bios is niks aan veranderd qua settings.
TEMP staat van systeem en cpu rond de 30 graden
[ Voor 10% gewijzigd door G.Scholtens op 16-05-2012 20:47 ]