Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• carlosobdam
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 27-10-2018
Beste Tweakers,

De afgelopen weken kwam het af en toe voor dat als ik mijn televisie (Sharp LC-32BV8E) aanzette, dat ik maar voor 1,5 seconde beeld kreeg en hierna werd het beeld zwart en hoorde ik alleen nog maar geluid.
Om dit op te lossen haalde ik altijd alle stekkers uit de tv inclusief de voedingskabel, na tien minuten sloot ik alles weer aan en voilà hij deed het weer.
Vandaag had ik hetzelfde probleem, maar dit keer werd het niet opgelost door de manier die ik eerst altijd uitvoerde. Sterker nog, als ik nu de powerbutton indruk van de tv gaat hij meteen weer uit. :(

Herkent iemand dit probleem en zou iemand me verder kunnen helpen?
Alvast bedankt!

• fridgeman
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11-09-2016

fridgeman

SomaFM Secret Agent

openmaken en zoeken naar bad caps?

Doet niet aan ontwikkelingssamenwerking.

• carlosobdam
En dat houdt in?

• carlosobdam
Ik hem open geschroefd en kan geen fouten vinden, ook geen bad capacitors.

• carlosobdam
Er is vooruitgang, als ik de powerbutton nu ingedrukt houd dan heb ik beeld. Zodra ik hem loslaat gaat de tv weer uit.

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:46
Knopje stuk?

My favorite programming language is solder.

• carlosobdam
quote:
Ja blijkbaar, hoe is het te maken?

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

teacher

Moderator Consumentenelektronica

Dysgaf!

nou.. dat kan jij beter bepalen als wij denk...
Is het knopje los te bestellen / vervangen?

foto van het knopje?

Enneh... probeer deze knop eens http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif als je wat wil toevoegen de laatste post.

teacher wijzigde deze reactie 17-05-2012 14:30 (38%)

Wise enough to play the fool

• carlosobdam
Er kan een slotje op dit topic, ik heb het probleem opgelost door middel van een stukje karton tussen het knopje te doen. Zo blijft de TV op standby staan en kan ik hem via afstandbediening aan en uit doen.

• DeFeCt
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18-04 16:24

DeFeCt

je wéét toch

Voor de analen: Ik heb sinds vandaag exact hetzelfde probleem met dezelfde tv, mijn oplossing is een tandenstoker er tussen :)

Flickr

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True