gister me iphone en ipad even goed ingesteld met mijn gmail account en wil vanaf nu dat mijn mail,agenda en contacten alleen op gmail worden opgeslagen en ik ze realtime kan editen op mijn iphone, ipad en windows machine.
Op iPad en iPhone was dit na even puzzelen geen probleem, er wordt een Exchange verbinding gemaakt naar Gmail account en als ik op iPhone iets verander qua contact persoon/agenda is dit meteen te zien op me iPad en de webinterface van Gmail.
Nu dacht ik dit op Windows ook wel ff makkelijk voor elkaar te krijgen door in Outlook ook een Exchange verbinding te maken.... Helaas lijkt dit dus hier helemaal niet te kunnen?
Enige wat lukt is:
- pop3/imap
- los contact sync programma
- los agenda sync (met min. 10 minuten tussen een sync
)
dat schiet dus even niet op.
Hoe integreer ik nu gmail het beste op mijn Windows desktop?
- Is het beter mogelijk met Outlook? Is die Exchange verbinding wel op te zetten?
- zijn er andere desktopclients die wel realtime werken met gmail??
Is wel even een domper, als je het op iPad/iPhone zo voor elkaar hebt...
Op iPad en iPhone was dit na even puzzelen geen probleem, er wordt een Exchange verbinding gemaakt naar Gmail account en als ik op iPhone iets verander qua contact persoon/agenda is dit meteen te zien op me iPad en de webinterface van Gmail.
Nu dacht ik dit op Windows ook wel ff makkelijk voor elkaar te krijgen door in Outlook ook een Exchange verbinding te maken.... Helaas lijkt dit dus hier helemaal niet te kunnen?
Enige wat lukt is:
- pop3/imap
- los contact sync programma
- los agenda sync (met min. 10 minuten tussen een sync
dat schiet dus even niet op.
Hoe integreer ik nu gmail het beste op mijn Windows desktop?
- Is het beter mogelijk met Outlook? Is die Exchange verbinding wel op te zetten?
- zijn er andere desktopclients die wel realtime werken met gmail??
Is wel even een domper, als je het op iPad/iPhone zo voor elkaar hebt...