Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 09:01
Het telefoon abonnement van mij vriendin loopt binnen een maand af bij haar huidige provider. Nu heb ik alvast even rondgekeken naar een aantal opties omdat ze graag haar abonnement wil verlengen icm een nieuw toestel (provider maakt in principe niet uit).

Ik heb nu een selectie gemaakt van 3 telefoons/abonnementen waar ik het lastig vind een keuze uit te maken:
  • IPhone 3GS icm een 2-jarig abonnement van € 24,95 per maand (325 belminuten/100 sms’jes/onbeperkt Internet) – toestelprijs is € 48
  • Samsung Galaxy S Plus icm een 2 jarig abonnement van € 20,95 per maand (225 belminuten / 75 sms’jes/onbeperkt Internet) - toestelprijs € 25,- (toestel is gratis icm abonnement van € 24,95 zoals die van de iPhone 3GS hierboven)
  • HTC One V icm een 2 jarig abonnement van € 20,95 per maand (225 belminuten / 75 sms’jes/onbeperkt Internet) - toestelprijs € 29,- (toestel is gratis icm abonnement van € 24,95 zoals die van de iPhone 3GS hierboven)
Dit is allemaal bij T-Mobile waar ze nu ook zit en waar ze het prima vind om bij te blijven en omdat ze hier al klant is zijn er ook geen extra aansluitingskosten. Internetsnelheid is niet heel hoog bij deze aanbiedingen maar voor haar meer dan genoeg (ze maakt alleen gebruik van what’s app, nu.nl en dat soort apps wat geen snelle Internet vereist).

Nu heb ik zelf een iPhone waar ik erg tevreden mee ben maar ik heb in het verleden een android gehad (HTC) waar ik ook erg tevreden mee was. Kijkend naar de specificaties van deze 3 telefoons liggen deze dicht op elkaar dus ik vind een keuze maken tussen de drie lastig.

Daarom hoor ik graag wat jullie zouden doen (en waarom). Misschien dat ik daardoor mijn keuze wat makkelijker kan maken.

Alvast bedankt voor de reacties ;-)

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:52
Je weet dat die Iphone 3gs al 2 generatie's oud is en volgens mij geen update's meer ontvangt straks?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37
Kijk overigens ook eens naar Hi en Telfort toestellease, dat kan voor sommige mensen op korte termijn best wel beter uitpakken.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

http://www.gsmweb.nl/iphone/index.htm <- mooi overzicht voor iPhone's en ik zou inderdaad niet voor een 3GS gaan maar voor een 4, prijsverschil is niet aanwezig lijkt het op in het overzicht.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 09:01
mr.DJ95 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:25:
Je weet dat die Iphone 3gs al 2 generatie's oud is en volgens mij geen update's meer ontvangt straks?
Ja dat weet ik en dit is dan ook geen probleem verder, hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn. Vandaar ook deze keuze + de andere toestellen die ook geen high-end (meer) zijn...

Icm de abonnementskosten + de minuten/MB's die erbij zaten (en wat er bijbetaald moest worden) had ik deze selectie gemaakt.
http://www.gsmweb.nl/iphone/index.htm <- mooi overzicht voor iPhone's en ik zou inderdaad niet voor een 3GS gaan maar voor een 4, prijsverschil is niet aanwezig lijkt het op in het overzicht
thanks ik zal daar ook even kijken

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

HTC One V. Simpel omdat het relatief gezien het nieuwste toestel is en die nog genoeg updates krijgt voor de komende anderhalf tot 2 jaar.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Heb je een specifieke reden dat je de Sony Ericsson Arc S en de LG Optmus 2X speed buiten beschouwing laat, volgens mij beiden gratis bij 20,95 per maand?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Laat je vriendin ook eens een winkel binnenlopen en de toestellen in de hand nemen (MediaMarkt en Saturn hebben bijv. veel toestellen op display), dat kan zowel mee-, als tegenvallen en dan is de keuze misschien snel gemaakt.
Wanneer je twee jaar met een toestel loopt, moet deze ook een beetje "lekker" aanvoelen :).

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik zou voor de Galaxy Nexus gaan. Slechts 20 euro duurder ivm de iPhone 3Gs. Super toestel, voor die prijs. Ook met abo, zie: http://www.belsimpel.nl/s...9250-black/abonnement#abo

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik zou voor de HTC One V gaan óf de iPhone 4 (niet 3GS). Het beste is als ze zelf de toestellen uitprobeert in de winkel.
Pagina: 1