Het telefoon abonnement van mij vriendin loopt binnen een maand af bij haar huidige provider. Nu heb ik alvast even rondgekeken naar een aantal opties omdat ze graag haar abonnement wil verlengen icm een nieuw toestel (provider maakt in principe niet uit).
Ik heb nu een selectie gemaakt van 3 telefoons/abonnementen waar ik het lastig vind een keuze uit te maken:
Nu heb ik zelf een iPhone waar ik erg tevreden mee ben maar ik heb in het verleden een android gehad (HTC) waar ik ook erg tevreden mee was. Kijkend naar de specificaties van deze 3 telefoons liggen deze dicht op elkaar dus ik vind een keuze maken tussen de drie lastig.
Daarom hoor ik graag wat jullie zouden doen (en waarom). Misschien dat ik daardoor mijn keuze wat makkelijker kan maken.
Alvast bedankt voor de reacties ;-)
Ik heb nu een selectie gemaakt van 3 telefoons/abonnementen waar ik het lastig vind een keuze uit te maken:
- IPhone 3GS icm een 2-jarig abonnement van € 24,95 per maand (325 belminuten/100 sms’jes/onbeperkt Internet) – toestelprijs is € 48
- Samsung Galaxy S Plus icm een 2 jarig abonnement van € 20,95 per maand (225 belminuten / 75 sms’jes/onbeperkt Internet) - toestelprijs € 25,- (toestel is gratis icm abonnement van € 24,95 zoals die van de iPhone 3GS hierboven)
- HTC One V icm een 2 jarig abonnement van € 20,95 per maand (225 belminuten / 75 sms’jes/onbeperkt Internet) - toestelprijs € 29,- (toestel is gratis icm abonnement van € 24,95 zoals die van de iPhone 3GS hierboven)
Nu heb ik zelf een iPhone waar ik erg tevreden mee ben maar ik heb in het verleden een android gehad (HTC) waar ik ook erg tevreden mee was. Kijkend naar de specificaties van deze 3 telefoons liggen deze dicht op elkaar dus ik vind een keuze maken tussen de drie lastig.
Daarom hoor ik graag wat jullie zouden doen (en waarom). Misschien dat ik daardoor mijn keuze wat makkelijker kan maken.
Alvast bedankt voor de reacties ;-)