Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Keuze Laserfax?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nou een all in one printer die ook kan faxen, maar de inktcardtridges worden mij behoorlijk duur, dus wil ik overstappen naar een laserffax. Nou heb ik wat info gelezen op wiki, maar werkt een laserfax nu op drum+toner of is een tonercartridge genoeg?

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 17:02
drum + toner als ik mij niet vergis. volgens mij werken alle laserprinters met een combinatie daarvan
toner heeft de inktvooraad, en de drum zorgt voor het verwerken van de afdruk op het papier

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 15:53
Mag ik zo vrij zijn om (off-topic) te vragen waarom je een laserfax zou willen aanschaffen, als je ook gebruik kunt maken van allerlei fax-naar-email en email-naar-fax functionaliteiten die gebruiksvriendelijker, onderhoudsvrij en goedkoper zijn?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil de fax gebruiken voor op werk.
wij krijgen vaak bestelling via de fax van thuisbezorgd.nl

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:25

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je kan ook eens naar een thermische fax kijken. Hier heb je geen drum of toner nodig, alleen speciaal papier dat per rol verkocht wordt. Vergelijkbaar met kassa-printers.

Zie ook http://www.kieskeurig.nl/fax/informatie

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Boss schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:09:
Je kan ook eens naar een thermische fax kijken. Hier heb je geen drum of toner nodig, alleen speciaal papier dat per rol verkocht wordt. Vergelijkbaar met kassa-printers.

zijn die rollen duur?

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 15:53
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:08:
ik wil de fax gebruiken voor op werk.
wij krijgen vaak bestelling via de fax van thuisbezorgd.nl
Dan zou ik toch zo vrij willen zijn om je te adviseren hier en hier eens te kijken.

Geen aanschaf van zo'n apparaat, geen kosten voor inkt en papier, geen lomp apparaat wat toch alleen maar stroom verbruikt en een net overzicht van alle faxen overzichtelijk in je e-mail client. Als je er vragen over hebt kun je me altijd even een p.m. sturen. Sorry voor de verkapte reclame, maar het zou zonde zijn als je nu veel geld uit geeft aan iets wat waarschijnlijk simpeler kan.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Boss schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:09:

afhankelijk van de fabrikant zit de drum soms in de toner.

heeft voor- en nadelen natuurlijk.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
mijn oplossing is een thermische fax
dank
Pagina: 1