Gisteren had ik dit ook al, maar ik hoopte dat het misschien aan google lag, of dat het een bug was, maar nu heb ik het weer.
Als ik dus naar google ga, krijg ik deze melding:
Dus ik ben bang dat ik misschien in een botnet zit, maar nod32 en Malware bytes hebben helemaal niks gevonden. Ik heb ook RUBotted van Trend Micro geïnstalleerd maar die geeft ook geen meldingen. Het enige andere apparaat dat verbinding heeft is de Android telefoon van mijn zus, zou die ook geïnfecteerd kunnen zijn? Want het ligt niet aan Google neem ik aan.
Als ik dus naar google ga, krijg ik deze melding:
En dan moet ik eerst een captcha invullen om door te gaan, overigens kan ik dan wel google normaal gebruiken. De poorten die ik geforward had voor torrents heb ik al dicht gezet.Onze systemen hebben ongebruikelijk verkeer van uw computernetwerk vastgesteld. Op deze pagina wordt gecontroleerd of de verzoeken daadwerkelijk door u worden verzonden en niet door een robot. Waarom gebeurt dit?
Dus ik ben bang dat ik misschien in een botnet zit, maar nod32 en Malware bytes hebben helemaal niks gevonden. Ik heb ook RUBotted van Trend Micro geïnstalleerd maar die geeft ook geen meldingen. Het enige andere apparaat dat verbinding heeft is de Android telefoon van mijn zus, zou die ook geïnfecteerd kunnen zijn? Want het ligt niet aan Google neem ik aan.