Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC loopt vast met het uitvoeren van Smart Viewer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een computer krijg ik camera beelden binnen, deze beelden krijg ik binnen via het netwerk en speel ze af d.m.v. Samsung Smart Viewer 3.0.
De beelden worden perfect weergegeven alleen in 9 v/d 10 gevallen loopt de computer helemaal vast tijdens het afspelen van deze beelden.
De computer reageert nergens meer op, het enige wat rest is een harde reset.

De gegevens van de PC:
-Fujitsu Siemens Esprimo E
-Intel Pentium 4, 3Ghz
-512mb RAM
-Direct x 9.0C
-Windows XP Professional
-Software Samsung Smart Viewer 3.0

Op Samsung´s website heb ik de volgende minimale vereisten voor Smart Viewer gevonden:

CPU Intel Core2Duo 2.4GHz above, RAM 2GB above, VGA RAM 128MB,
HDD 200GB above, DirectX 9.0 above. Display resolution : 1,024 x 768 above,
OpenGL compatible
OS : Window XP Professional SP2, Windows Vista Business/Ultimate,
Windows 7 Professional/Ultimate/Enterprise

Zou het dan toch te maken hebben met mijn huidige configuratie m.b.t. CPU en RAM?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:17

Fiber

Beaches are for storming.

Ja, dat lijkt me duidelijk. Zoek wat lichtere software. (Of koop een recente PC.)

Je zou nog kunnen kijken of het helpt om je RAM te verhogen naar 4 GB, dat is sowieso een aanrader en maakt je PC ook voor andere taken een stuk bruikbaarder en geeft je ook meer kans dat het wel werkt met de eventuele lichtere software.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Je geeft eingelijk zelf al het antwoord. Je PC is te oud en voldoet niet aan de specs.

Denk dat het tijd is voor een nieuwe PC/Laptop.