Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Installed Base software

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor op de zaak zoek ik de volgende oplossing:

Een webbased systeem waar ik het volgende mee kan:

1. Klanten aanmaken
2. Aangeven welke hardware klanten hebben staan

Verder geen extra functionaliteit, alleen dit niet meer niet minder.
Ik zoek dus geen uitgebreid ERP CRM enz systeem waar veel te veel opties in zitten.

Heeft iemand ervaring met een dergelijk Installed Base pakket

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 21:03
de term voor zon database van punt 2 is CMDB en deze zit vaak in helpdesk systemen
bv itop > http://www.combodo.com/-Features-.html

Verwijderd

topdesk :) zoek maar op op google!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 16:31
Heb je überhaupt enig inzet (onderzoek naar beschikbare pakketten etc.) vertoont? Zonder dit gebeurt hier ook niks.

Rare vogel in spe

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
er zijn vast goedkopere open source oplossingen dan topdesk te vinden, zeker gezien de beperkte wensen. hoewel topdesk ook modulair op te bouwen is, kost het wel geld.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Sja. Dat kan al met een tabelletje in word, excel, calc, of een degelijk gelijmd 80 gr/m2 houtvrij papier gelinieerd schrijfblok. Je zult dus zelf eerst aan de bak moeten: hoeveel klanten, hoe gedetailleerd de registratie, wat voor output, budget, wat voor soort gebruikers heb je, wie registreert etc.

Kortom: dit topic gaat dicht. We kunnen er echt niets zinvols mee. Begin eens met dit te lezen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.