dual boot algemeen

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 23:39
hej mensen,

ik heb nu win me stabiel draaien en wil er een dual boot van maken met win xp.....
even om te kijken of het werkelijk zo goed is...
hoe creeer ik een dual boot in dit geval en hoe verwijder ik hem mocht het niet bevallen?

die dual boot gaat dat met een apart programma of doet win xp dit automatisch?

moet het op een andere partitie trouwens of kan het ook op dezelfde????????

thnx for helping...

ohw en heb de search gebruikt maar na 10 berichten die betrekking hadden op dual boot en windows waren ze alle met win 2k of win nt bezig..
=( dat zal niet hetzelfde zijn met win xp vrees ik..

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
  • Laatst online: 18-04 23:39
en weer omhoog....
:(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 09:20

Arno

PF5A

Ter info: WXP en W2k zijn NT based... hieruit zou je kunnen herleiden dat WXP op dezelfde manier zijn bootmenu maakt als NT4

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:45

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon op een andere partitie installeren, dan wordt er als het goed is een bootmenu aangemaakt.

Whatever.

• wrotter18
  • Laatst online: 07-10-2010

wrotter18

Freibuiters forever!

Eindelijk iemand die gewoon een simpel maar duidelijk antwoord geeft.

Voor deze heer de beker.

Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.

Verwijderd

maar als ik de windows verwijder zie ik bij de boot menu nog steeds de naam windows server 2003 terwijl ik de windows server 2003 hebt verwijderd Hoe kan ik dat verwijderen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:37:
maar als ik de windows verwijder zie ik bij de boot menu nog steeds de naam windows server 2003 terwijl ik de windows server 2003 hebt verwijderd Hoe kan ik dat verwijderen
Daar is al antwoord op gegeven in je vorige topic: 2 windows op 1 pc

The devil is in the details.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie December :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.