ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
en weer omhoog....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ter info: WXP en W2k zijn NT based... hieruit zou je kunnen herleiden dat WXP op dezelfde manier zijn bootmenu maakt als NT4
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Gewoon op een andere partitie installeren, dan wordt er als het goed is een bootmenu aangemaakt.
Whatever.
Eindelijk iemand die gewoon een simpel maar duidelijk antwoord geeft.
Voor deze heer de beker.
Voor deze heer de beker.
Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.
Verwijderd
maar als ik de windows verwijder zie ik bij de boot menu nog steeds de naam windows server 2003 terwijl ik de windows server 2003 hebt verwijderd Hoe kan ik dat verwijderen
Daar is al antwoord op gegeven in je vorige topic: 2 windows op 1 pcVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:37:
maar als ik de windows verwijder zie ik bij de boot menu nog steeds de naam windows server 2003 terwijl ik de windows server 2003 hebt verwijderd Hoe kan ik dat verwijderen
The devil is in the details.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()