Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wetenschappers teleporteren gegevens over bijna 100km

Pagina: 1
Acties:

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
In dit artikel wordt gesuggereerd dat verstrengelde fotonen communicatie sneller dan het lciht mogelijk maken. Deze suggestie wordt gewekt door de volgende alinea:
Omdat er geen vertraging zit tussen de uitwisseling van gegevens bij verstrengeling kunnen quantumnetwerken aanzienlijk sneller werken dan conventionele netwerken.
Dit is tegen het zere been van Einstein, maar ook niet terug te vinden in het originele artikel. Ik vropeg me daarom af waar deze alinea op gebaseerd is.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:54

DukeBox

loves wheat smoothies

maar vooralsnog is niet duidelijk hoe dit in zijn werk moet gaan
'moet gaan -> gaat' of 'moet worden bewerkstelligd'

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
84hannes schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:00:
In dit artikel wordt gesuggereerd dat verstrengelde fotonen communicatie sneller dan het lciht mogelijk maken. Deze suggestie wordt gewekt door de volgende alinea:

[...]

Dit is tegen het zere been van Einstein, maar ook niet terug te vinden in het originele artikel. Ik vropeg me daarom af waar deze alinea op gebaseerd is.
Er gaat helemaal niets sneller dan het licht, omdat er niets is dat tussen de twee verstrengelde fotonen reist.