[iPhone4] hele dag 'geen service' in beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik heb al de hele dag 'geen service' in beeld staan. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden en geen sms ontvangen/versturen. Ik zit bij simyo op het kpn netwerk. Er is geen storing bij KPN bekend. Ik kan hier op het forum ook geen berichten vinden die duiden op een probleem. Wifi doet het wel gewoon. Ik heb een iPhone4. Als ik bij instellingen > aanbieder KNP nl aanvinkt krijg ik de melding 'geen netwerk meer' in beeld. Ik kan het netwerk dus niet handmatig instellen en automatisch vind hij ook niks. Wat kan er aan de hand zijn?
Vanmorgen heb ik nog een telefoontje gepleegd, maar al sinds 12 uur vanmiddag heb ik dit probleem. Ik heb geen updates of apps geïnstalleerd, alleen m'n iPhone opgeladen.
Iemand een idee cq oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het kan zijn dat je simkaart is geblokkeerd door je provider. Dat is mogelijk als je achterloopt met betalen. Zou ik dus even navragen bij Simyo, je hebt vast wel een andere telefoon in de buurt waarmee je ze even kan bellen :)

Edit: Alhoewel, ik lees net op hun website dat ze in principe eerst alleen uitgaande gesprekken blokkeren. Dan zou je nog gewoon bereik moeten hebben. Kan je de simkaart niet in een andere mobiel proberen? Heb je misschien wel een adaptertje nodig voor conversie naar groter simformaat.

[ Voor 38% gewijzigd door Satch op 15-05-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Ik had dat probleem bij mn 4S af en toe, maar al vanaf het begin dat ik de 4S had. Nieuwe simkaart gehaald bij VF en probleem opgelost..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Satch schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:32:
Het kan zijn dat je simkaart is geblokkeerd door je provider. Dat is mogelijk als je achterloopt met betalen. Zou ik dus even navragen bij Simyo, je hebt vast wel een andere telefoon in de buurt waarmee je ze even kan bellen :)
Nee, dat kan het niet zijn want ik betaal automatisch en sta niet rood ofzo..

Edit: ff ingelogd op mijn simyo en al mijn facturen zijn gewoon betaald, laatste was van maart. April moet nog komen

[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 15-05-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat dacht je van simyo/kpn bellen? Geen service is verrotte simkaart of geen abonnement op die simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
shoombak schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:43:
Wat dacht je van simyo/kpn bellen? Geen service is verrotte simkaart of geen abonnement op die simkaart
Ja dat klinkt idd logisch, ware het niet dat de klantenservice van simyo maar tot 17.30 te bereiken is...

Edit: het probleem is verholpen, je opmerking over een verrotte simkaart bracht me op een idee: simkaart er uitgehaald en weer opnieuw erin en hij deed het weer.. Toch gek, want ik haal de simkaart er nooit uit, nog nooit gebeurd zelfs. Maar goed, probleem is verholpen, Thanks voor de suggesties!

[ Voor 32% gewijzigd door Mr_Size op 15-05-2012 19:56 ]

Pagina: 1