"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Laat em eens 1 keer rustig een fix vinden. Dus buiten gaan staan, uit de buurt van hoge gebouwen, data aan voor eventueel aGPS. en dan een half uur wachten met maps/google navigatie aan
normaal gezien duurt het slechts enkele seconden, max 10, om een fix te vinden .......
de gps is blijkbaar gefixt op een locatie momenteel in Grobbendonk, B.
maar ik zit in Hong kong nu
geen fix in belgie, geen fix in hong kong, ...
de gps is blijkbaar gefixt op een locatie momenteel in Grobbendonk, B.
maar ik zit in Hong kong nu
geen fix in belgie, geen fix in hong kong, ...
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Zodra je je verplaatst, kan de fix een hoop langer duren. GPS heeft namelijk "onthouden" waar je positie is en kan van daaruit makkelijk een fix verkrijgen. Nu je je compleet ergens anders bevind, moet hij nog zoeken waar, en dat kan een tijd duren.
Dus wacht een tijdje, geef hem zeker al een minuut.
Dus wacht een tijdje, geef hem zeker al een minuut.
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
nee het lukt echt niet hoor.
morgen maar eens langs het HTC Repair Centre gaan hier in Yau Ma Tei.
eens horen wat ze daar zeggen
morgen maar eens langs het HTC Repair Centre gaan hier in Yau Ma Tei.
eens horen wat ze daar zeggen
Hoe lang heb je het geprobeerd? De eerste fix op een nieuwe locatie, kan echt lang duren
lang genoeg, meer dan een minuut, en buitenshuis.
uit ervaring weet ik dat de fix echt niet zo lang duurt normaal
ongeacht de locatie
maar voorlopig doet ie het weer, na enkele reboots, kwam de gps er door
uit ervaring weet ik dat de fix echt niet zo lang duurt normaal
ongeacht de locatie
maar voorlopig doet ie het weer, na enkele reboots, kwam de gps er door
gast.... een eerste fix op een andere (andere = honderden/duizenden kilomters verderop) kan echt wel veel langer dan een minuut duren..
Is er al nieuws van de OP? Ik heb exact hetzelfde probleem. Al mijn apps die GPS gebruiken zijn momenteel waardeloos 
Ik krijg geen fix meer sinds vandaag maar ook de afgelopen weken heb ik gemerkt dat de ontvangst velen malen slechter is dan van mijn htc desire. Die had altijd binnen enkele seconden voldoende signaal om bijv. te gaan hardlopen.
Ik heb alles al geprobeerd, reboot, reinstall van apps etc, maar het helpt niets. Het lijkt erop dat de GPS ontvanger kapot is ofzo.
Ik krijg geen fix meer sinds vandaag maar ook de afgelopen weken heb ik gemerkt dat de ontvangst velen malen slechter is dan van mijn htc desire. Die had altijd binnen enkele seconden voldoende signaal om bijv. te gaan hardlopen.
Ik heb alles al geprobeerd, reboot, reinstall van apps etc, maar het helpt niets. Het lijkt erop dat de GPS ontvanger kapot is ofzo.
Zelf ervaar ik ook vaak problemen met de GPS.
Locatie is altijd maar nauwkeurig tot op 900 meter en kan meestal geen locatie verkrijgen.
Locatie is altijd maar nauwkeurig tot op 900 meter en kan meestal geen locatie verkrijgen.
Pagina: 1