Toon posts:

Floris waarom sluit je mijn topic ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom wordt dit topic gesloten ?

Ik vraag toch niks illegaals !

IMO had de link gewoon verwijderd kunnen worden en was er niks aan de hand geweest. :)
Sluiten van het topic vind ik wel erg overdreven.

Verwijderd

hier stond iets maar nu niet meer

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:37

Lordy79

Vastberaden

Ik vind ook dat dit topic weer open kan. Ik heb helpdesk ook horen praten dat hij warez, divx etc. heeft. Hij vertelt daarbij uiteraard wel dat het NIET op GoT moet, maar dat we hem daarover mogen mailen/ICQ'en weet ik veel.

Beetje met 2 maten meten...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Wat je buiten GoT om doet, daar is GoT niet aansprakelijk voor. Dat is het hele punt. 't is niet dat wij iets tegen Warez hebben, maar als een of andere Harrie (zie FAQ) van de BUMA of zo eens langsfietst op GoT en dat ziet, dan zijn we de lul.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:37

Lordy79

Vastberaden

Dus jij vindt ook dat dit topic onterecht gesloten is/was?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tweaker, het ging niet om jouw reactie die zo illegaal was maar de eerste reactie daar onder (damn wie de fuck was dat ook al weer). Hij gaf een link naar een homepage van zichzelf waar programma's incl crack stonden.
Die reactie is weggehaald maar voor de rest is Clone-CD een redelijk normaal programma dus ik vindt dat ie onterecht op slot zit op dit moment hoewel ik me kan voorstellen DAT ie op slot is gegaan ook al is de betreffende reactie verwijderd.

* IceStorm kan ook de pagina niet meer in zijn history vinden :).

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Maar aangezien er heel vaak gebruik gemaakt word van cloneCD, en het hier niet word aangegeven dat het een illegale versie is, mogen we daar dus ook niet van uit gaan. Ik zal hem daarom weer openmaken.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Hmmm, die eerste zin sloeg nergens op. Maar ik zie nu niet echt een reden dat ie op slot moet blijven. Dus hoe dan ook... hij is weer open.

Verwijderd

Topicstarter
OK, thanx

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 04:25 schreef een of andere Harrie:) het volgende:
Wat je buiten GoT om doet, daar is GoT niet aansprakelijk voor. Dat is het hele punt. 't is niet dat wij iets tegen Warez hebben, maar als een of andere Harrie (zie FAQ) van de BUMA of zo eens langsfietst op GoT en dat ziet, dan zijn we de lul.
als het een link is naar andere site en die andere site link pas de warez door, dan zij wij toch niet illegaal:?:?:?
Pagina: 1