Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afbeelding van website toont een leeg vak in Word 2010

Pagina: 1
Acties:

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
Wanneer ik een grafiek probeer the kopiëren van een website (interne Cacti webstite) dan zie ik enkel een leeg vak.

Wanneer ik hetzelfde doe in Paint dan zie ik wel het grafiek en vervolgens kan ik het netjes kopiëren naar Word zonder problemen.

Ik heb meerdere browsers geprobeerd (IE, FF en Chrome) maar geen succes. De optie "show picture placeholders" is niet aangevinkt.

Iemand enig idee waar ik zou moeten kijken?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb Cacti nooit gebruikt, wat voor bestandsformaat zijn de grafieken? Als het 'gewoon' .png is dan zou dat op zich moeten werken. Hoe kopieer je? Gewoon, bij bijv Chrome => RMB => Copy image?

En zijn er misschien rechten die je mist op je werkplek / kan je van het internet wel een plaatje kopieren? Bijvoorbeeld je logo hier.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Wat is het bestandsformaat van het originele plaatje? jpg, png, gif, bmp, anders...?

Andere workaround is om de screenshot feature van Word te gebruiken (op de Insert tab).

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
Ik ben admin dus met de rechten zit het wel goed >:)

De afbeeldingen zijn PNG. Ik vermoed dat het probleem veroorzaakt word doordat de afbeeldingen dynamisch zijn.

IE, FF en Chrome kopiëren het op een manier waar Word niet mee om kan gaan. Echter werkt het wel met Opera. Ik heb de gebruikers dus aangeraden om voorlopig Opera te gebruiken.

Een workaround is goed maar ik ben nog aan het zoeken voor een echte oplossing.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.