Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn abonnement is gelukkig verlopen van mijn BB toestel, en mag nu een nieuw toestel uitzoeken.
Het probleem is alleen dat ik totaal niet kan kiezen tussen de Iphone 4S of nog even wachten op de Samsung Galaxy s3?

dit zijn de dingen die ik in een telefoon zoek;
- dat hij snel internet heeft
- een mobiel waar je lekker mee kan 'kloten'
- goed kan whatsappen zonder irritante storingen of iets waardoor hij niks verzend
- een mooi design heeft
- Budget is geen probleem

Zelf heb ik nog nooit gebruikt gemaakt van een iphone of een samsung in het algemeen.. dus ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen hiermee!
En een HTC is geen optie voor mij, heb helemaal niks met HTC's

Btw, ik wil dus echt een keuze maken tussen de iphone 4S of de Samsung Galaxy S3, weet dus alleen niet welke van de 2..

alvast bedankt!
Groetjes Danique.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 15:09 ]

• jayjey
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
*spam* hij vraag naar een toestel, niet na een verkooppunt

[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 15-05-2012 16:14 ]

Verwijderd

Als ik moest kiezen koos ik toch voor de Samsung Galaxy S3 op dit moment.

Apple heeft een goede naam, alleen omdat mijn smaak ook bij design ligt vindt ik dat de iPhone 3 van Apple mooier was dan de iPhone 4 en heeft de Samsung Galaxy S3 ook een mooi design met een grote naam op de markt. Ook werk je dan met de nieuwste Android (vindt ik zelf ook belangrijk).

Maar het is ook voor jezelf wat jij wilt bij een toestel, hoe is je smaak, waar kijk je naar, wat vindt je belangrijk en wat niet..

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:10
Ik denk dat een beetje zult schrikken van het formaat van de Samsung als je je BB gewend bent.

Sig

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:08
HTC ONE X niet vergeten...

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wil je android of IOS, verder zal het niet echt zo veel uitmaken.

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:45
Als je dingen wilt aanpassen een galaxy anders een iphone 4s

Verwijderd

Topicstarter
Nouja ik weet zelf vrij weing van telefoons, vandaar dat ik deze topic heb geplaatst.
wat voor mij toch wel belangrijke punten zijn;
- dat hij snel internet heeft
- een mobiel waar je lekker mee kan 'kloten'
- goed kan whatsappen zonder irritante storingen of iets waardoor hij niks verzend
- een mooi design heeft

Zelf heb ik nog nooit gebruikt gemaakt van een iphone of een samsung in het algemeen.. dus ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen hiermee!
En een HTC is geen optie voor mij, heb helemaal niks met HTC's

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)

Ik zou je nog even willen wijzen op Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum en met name op de tekst:
Hoe werkt dit Mobile Aankoopadviesforum? Eigenlijk niet anders dan de andere fora. Je hebt een vraag en zoekt naar een antwoord. Hoe meer voorwerk je hebt gedaan, hoe eerder en hoe beter het advies zal zijn. Hoe gedetailleerder de vraag, hoe beter het antwoord zal zijn. Geef bijvoorbeeld naast je budget en doel van aanschaf een paar voorbeelden uit de PW. Wat zijn de minimale eisen? We willen graag weten welke telefoon je voor welk doel zoekt en wat het beschikbare budget is. Doe ook zeker de Mobile OS wijzer in de Pricewatch!
Geef dus in je topicstart aan wat voor jou belangrijk is, dan krijg je pas antwoorden waar je wat aan hebt. Nu krijg je enkel een opsomming van toestellen waar je mi niet veel mee opschiet. Je topicstart kun je aanpassen met de [edit.] knop rechts bovenin.

Succes :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:26:
Hallo & welkom :)

Ik zou je nog even willen wijzen op Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum en met name op de tekst:

[...]

Geef dus in je topicstart aan wat voor jou belangrijk is, dan krijg je pas antwoorden waar je wat aan hebt. Nu krijg je enkel een opsomming van toestellen waar je mi niet veel mee opschiet. Je topicstart kun je aanpassen met de [edit.] knop rechts bovenin.

Succes :)
Yep sorry, haha dit is de 1e keer dat ik iets op een forum zet, maar bedankt :) had net de puntjes die voor mij van toepassing zijn in een berricht gezet!
Budget maakt btw niet veel uit.

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Wat wil je nou precies van ons horen dan? Die telefoons voldoen beide aan jouw "eisenpakket". Ik zeg, ga naar een winkel en probeer ze uit.
Moeten wij het voor jouw beslissen? Het is trouwens niet de bedoeling dat je binnen 24 uur je topic kickt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Dorpse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-11 17:37
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:10:
dit zijn de dingen die ik in een telefoon zoek;
1. dat hij snel internet heeft
2. een mobiel waar je lekker mee kan 'kloten'
3. goed kan whatsappen zonder irritante storingen of iets waardoor hij niks verzend
4. een mooi design heeft
5. budget is geen probleem
6. een mobiel die lang mee gaat en niet al slijt als je ernaar kijkt
1. Dat je internet snel is ligt eigenlijk aan je provider.
2. Hier kan je beter voor de Samsung Galaxy S3 gaan.
3. Ook dit ligt aan je provider.
4. Iphone 4S & Samsung Galaxy S3 beide een mooi design.
5. Iphone 4S & Samsung Galaxy S3
6. Iphone 4S & Samsung Galaxy S3

:)

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:26:
Nouja ik weet zelf vrij weing van telefoons, vandaar dat ik deze topic heb geplaatst.
Alleen al hierdoor zou ik een iPhone nemen :)

Soundcloud

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Waarom heb je deze twee gekozen? Zijn twee uitersten...
Ander besturingssysteem, andere grootte van het scherm, andere applicatie-winkels enzovoort...

Waarom een 3,5" naast een 4,8" houden? Waarom deze Galaxy S3 en 'n iPhone 4S?
Waarom geen HTC One S, HTC One X, Sony XPeria S enzovoort? Wat trekt jou aan in deze twee phones?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 09:24

GS88

π raat

Als je lekker wilt 'kloten' met je mobiel moet je ABSOLUUT niet bij iPhone zijn. Daar mag niks en alleen hetgeen waarvan hun willen dat het kan, kan.

Rotterdam

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Denken jullie nu echt dat ze met kloten het verregaand veranderen en tweaken van het OS bedoelt? Ik denk eerder dat je het in het installeren en 'klooien' met app-indeling, widgets etc. moet zoeken..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:11:
Waarom heb je deze twee gekozen? Zijn twee uitersten...
Ander besturingssysteem, andere grootte van het scherm, andere applicatie-winkels enzovoort...

Waarom een 3,5" naast een 4,8" houden? Waarom deze Galaxy S3 en 'n iPhone 4S?
Waarom geen HTC One S, HTC One X, Sony XPeria S enzovoort? Wat trekt jou aan in deze twee phones?
Dit zijn de 2 mobielen die mij het meest aanspraken, waarom weet ik ook niet, het is een gevoel die ik had bij deze 2 mobielen!

Mijn vraag aan jullie is welke van de 2 jullie zouden nemen in mijn geval, omdat ik er echt niet uitkom.

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:25
iPhone 4S, uiteraard met hoesje eromheen.

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:20
- dat hij snel internet heeft -> ligt aan je provider, zorg dat je een abonnement afsluit met snel internet
- een mobiel waar je lekker mee kan 'kloten' -> wat bedoel je met kloten? Wil je veel dingen aanpassen, neem dan vooral geen Iphone.
- goed kan whatsappen zonder irritante storingen of iets waardoor hij niks verzend -> ligt aan Whatsapp, niet aan de telefoon
- een mooi design heeft -> persoonlijk

Wat ik je kan aanraden is om wat reviews te lezen of te kijken op Youtube, daar staan er genoeg. Ga ook even langs bij de winkel om beide toestellen in het echt te zien (duurt misschien nog wel even voordat de SIII er ligt) en maak dan je keuze.

Verwijderd

Topicstarter
MaximusTG schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:12:
Denken jullie nu echt dat ze met kloten het verregaand veranderen en tweaken van het OS bedoelt? Ik denk eerder dat je het in het installeren en 'klooien' met app-indeling, widgets etc. moet zoeken..
Klopt heb je gelijk in, maar dat kan je ook op een aardige manier zeggen. Ik ben hier ook voor het eerst dus wees een beetje lief voor me!

En ja ik wil meer van de telefoon in het algemeen weten, dus ook over het OS en tweaken

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan zit je met een iPhone niet in het goede segment, aangezien je daar nagenoeg niks mee kan / kan tweaken.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Dorpse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-11 17:37
Ik zou voor de Samsung Galaxy S3 gaan. Op alle fronten beter dan Iphone 4S. (Ik wil geen flame war :))

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:17:
Dan zit je met een iPhone niet in het goede segment, aangezien je daar nagenoeg niks mee kan / kan tweaken.
Dankjewel :)!

dan wordt het wachten totdat de SGS3 in de winkel ligt..
en uiterraard eerst even kijken of de telefoon mij wel aanspreekt als ik hem in m'n handen heb!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-11 19:25
niet als flamewar bedoeld, maar na mijn iphone 3GS stond ik voor de keuze SGSII of iPhone4S. toen de SGSII genomen, en na een paar maand al beetje spijt dat ik geen iphone genomen had...

maw. het is echt net wat je zelf prettiger vindt, dus hup, uit de luie stoel en ga met de toestellen spelen in de winkel!

Life is what happens while you're busy making other plans

• Henkii
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-11 16:53
Met tweaken bedoelt ze gewoon haar achtergrond veranderen en inderdaad apps installeren. Ik denk dat voor jouw de iPhone toch wat handiger is omdat die wat makkelijker is om mee te werken.

Die sgs3 is een gigantisch ding wat je niet zo makkelijk in je broekzak doet. vooral bij vrouwen die vaak een strakke broek aan doen. (ben ik overigens niet op tegen :))

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 22:35
Dorpse schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:17:
Ik zou voor de Samsung Galaxy S3 gaan. Op alle fronten beter dan Iphone 4S. (Ik wil geen flame war :))
Niet op alle punten. Zonder iPhone tel je in bepaalde kringen niet mee ;)
Daarnaast heeft de S3 een plastic buitenkant (maar hij valt tenminste niet uit als je hem verkeerd vastpakt)

TheS4ndm4n#1919

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-11 08:50
Niet om het een of ander, maar voor de gemiddelde gebruiker biedt een iPhone voldoende tweakbaarheid. Voor een beetje te kloten met je telefoon biedt iOS voldoende vrijheid, wil je andere roms e.d. installeren, wat gezien de ervaringen van de TS (volgens mij dan) niet echt het geval is en waarbij je waarschijnlijk je garantie ook kwijt bent (ik gok dat ze de flashcounter wat beter implementeren in de SGS3), dan is een iPhone geen optie.

In mijn ervaring kun je, als geld geen probleem is en je kunt leven met de beperkingen van Apple, gewoon beter een iPhone nemen. Zeker als je gewoon een telefoon wil hebben die werkt, de SGS2 was nu niet bepaald een probleemloos toestel (*kuch* reboots *kuch*), al bieden ervaringen uit het verleden natuurlijk geen garantie voor de toekomst.

[ Voor 18% gewijzigd door Bastard op 15-05-2012 15:43 ]

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Dorpse schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:17:
Als je geen flame war wilt, lok hem dan ook niet uit zou ik zeggen.

Het is puur een kwestie van smaak, niet alleen qua uiterlijk maar ook qua werking / techniek. Je kunt voor hem geen beslissing maken dat hij voor een SGS3 moet gaan i.p.v een iPhone, alleen maar omdat jij daar fan van bent?
RocketKoen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:22:
[...]

Niet op alle punten. Zonder iPhone tel je in bepaalde kringen niet mee ;)
Daarnaast heeft de S3 een plastic buitenkant (maar hij valt tenminste niet uit als je hem verkeerd vastpakt)
Ook dit is puur een flame, en draagt niets bij. Wat bedoel je nu met verkeerd vastpakken? Dat euvel is allang en breed besproken en is al opgelost door Apple, dus waar doel je nu precies op?

[ Voor 32% gewijzigd door Royeboi op 15-05-2012 15:33 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik eruit ben, ik wil juist wél nieuwe dingen leren van de telefoon, puur omdat ik dat interessant vind en met een BB niet erg ver kom.

Ook ben ik iemand die (NOG) niet veel afweet van de telefoon in het algemeen, dat klopt, maar zoals ik al zei wil ik dus de andere kanten van de telefoon leren 'kennen' en dat is eigenlijk mijn verwoording van 'kloten', sorry dat ik dat niet duidelijk verwoorde.

• treative
CLB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:17:
Aan een iPhone kan je belachelijk veel tweaken, dit is echt standaard argument voor onwetende android gebruikers die toch kritiek willen geven op iOS.

Sowieso niet zo handig zonder kennis van het ander product advies te geven. ;)

Sig

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:14
treative schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Aan een iPhone kan je belachelijk veel tweaken, dit is echt standaard argument voor onwetende android gebruikers die toch kritiek willen geven op iOS.

Dat is alleen mogelijk met een gejailbreakte iPhone. Naar mijn weten is er nog steeds geen untethered jailbreak voor de laatste iOS update.

Toch denk ik niet dat TS haar telefoon echt wil tweaken. Dus een iPhone is ook gewoon een goede optie.

[ Voor 9% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 15-05-2012 15:54 ]

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als ik moet kiezen welk toestel het meeste te tweaken is/ aan te passen naar eigen smaak dan zal dat toch een Android toestel zijn. De term "belachelijk veel tweaken" zou ik niet zo snel bij een iphone zetten, daar kun je vast wel het een en ander aan wijzigen maar dat staat zeker niet in verhouding tot de tweakbaarheid van Android imo.

Als ik alleen al kijk naar mijn HTC Desire dan kan ik daar de "kale" Android op zetten, ik kan dan zelfs kiezen uit diverse soorten zoals Cyanogenmod, Oxygen en diverse varianten ervan. Ik kan de MIUI versie erop zetten en ik heb weer een totaal ander toestel. Ik kan kiezen voor diverse HTC Sense varianten, mijn ROM helemaal aanpassen met een online kitchen waarmee ik iconen, thema's, transparatie, etc van de ROM kan wijzigen. Zelfs mijn splash screen en bootanimatie kan ik naar keuze veranderen. Volgens mij kan dat bij een Iphone niet.

Het is maar net wat de topicstarter wil (en kan) aanpassen :)

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 15-05-2012 16:00 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

janvanduschoten schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:58:
Als ik moet kiezen welk toestel het meeste te tweaken is/ aan te passen naar eigen smaak dan zal dat toch een Android toestel zijn. De term "belachelijk veel tweaken" zou ik niet zo snel bij een iphone zetten, daar kun je vast wel het een en ander aan wijzigen maar dat staat zeker niet in verhouding tot de tweakbaarheid van Android imo.

Als ik alleen al kijk naar mijn HTC Desire dan kan ik daar de "kale" Android op zetten, ik kan dan zelfs kiezen uit diverse soorten zoals Cyanogenmod, Oxygen en diverse varianten ervan. Ik kan de MIUI versie erop zetten en ik heb weer een totaal ander toestel. Ik kan kiezen voor diverse HTC Sense varianten, mijn ROM helemaal aanpassen met een online kitchen waarmee ik iconen, thema's, transparatie, etc van de ROM kan wijzigen. Zelfs mijn splash screen en bootanimatie kan ik naar keuze veranderen. Volgens mij kan dat bij een Iphone niet.
Zie de Galaxy S waar je custom je geluidschip kan aansturen om hem niet door je software te laten gaan maar direct via de hardware naar je koptelefoon uitgang 8)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• treative
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:49:
[...]

Dat is alleen mogelijk met een gejailbreakte iPhone. Naar mijn weten is er nog steeds geen untethered jailbreak voor de laatste iOS update.
Untethered of niet, de mogelijkheid is er. De beschikbare tweaks zijn oneindig en als de dame daarvan houd kunt ze zich flink vermaken.
janvanduschoten schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:58:

Het is maar net wat de topicstarter wil (en kan) aanpassen :)
Bijna alles wat je hierboven zet kan je met een iPhone dus wel :Y (geen andere bootanimatie want dat heeft de iphone sowieso niet)

Maar wat ik mij dan afvraag is hoe je erbij komt dat het niet kan op iOS? Het is allemaal net zoals de android-tweaks op youtube/fora te vinden. :?

Sig

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:37
Kom op zeg, dit is compleet je eigen mening. Ga naar de winkel en houd de toestellen even vast, speel er wat mee en maak je keuze. Als je niet van plan bent allemaal ingewikkelde dingen uit te halen met je toestel, dan maakt het niet uit welk toestel je kiest. Beide toestellen zijn goed. Vind je het leuk om allemaal tweakerij mee uit te gaan halen, door er ROMS op te zetten, neem dan een Android toestel. Ook widgets en bewegende achtergronden vind je bijvoorbeeld niet terug op de iPhone.

Er zijn mensen die een Android toestel inleveren voor een iPhone, maar ook andersom.

[ Voor 12% gewijzigd door TheCrius op 15-05-2012 16:12 ]

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

treative schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Untethered of niet, de mogelijkheid is er. De beschikbare tweaks zijn oneindig en als de dame daarvan houd kunt ze zich flink vermaken.

[...]

Bijna alles wat je hierboven zet kan je met een iPhone dus wel :Y (geen andere bootanimatie want dat heeft de iphone sowieso niet)

Maar wat ik mij dan afvraag is hoe je erbij komt dat het niet kan op iOS? Het is allemaal net zoals de android-tweaks op youtube/fora te vinden. :?
Omdat je hem eerst moet jailbreaken en dat wordt actief tegengehouden door Apple?

nieuws: Jailbreak iOS 5.1 komt over paar weken uit

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:37
treative schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:14:
[...]

Je bent inderdaad op de hoogte van het kunnen van beide toestellen..

Verder ben ik het met je eens dat de toestellen echt even vast gehouden moeten worden aangezien het om 2 hele verschillende formaten gaat.
Goede bashpoging maar dit zit er standaard niet op. Daarentegen staat er "Showing you the upcoming tweet Dashboard X in Cydia for $1.99", wat er al van uit gaat dat je een iApparaat hebt met een jailbreak.
En ja hoor ben inderdaad op de hoogte van beide besturingssystemen. :) Android telefoon en iPad voor op de bank. Beide apparaten hebben zijn voor- en na.

[ Voor 11% gewijzigd door TheCrius op 15-05-2012 16:46 ]

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

• CLB
  • Niet online

CLB

treative schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:45:
Aan een iPhone kan je belachelijk veel tweaken, dit is echt standaard argument
voor onwetende android gebruikers die toch kritiek willen geven op iOS.
_O- onwetend uhm ja... dream on d:)b
Inderdaad, nooit iOS gebruikt joh, nooit 'n iPhone gehad, geen mensen in m'n omgeving met iOS...

Oewhhh :N hahahaha ik lach je gewoon uit, bye! Ding kan nog niet eens gejailbreakt worden, lekker tweaken :+

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 15-05-2012 16:46 ]

• treative
CLB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:44:
[...]

_O- onwetend uhm ja... dream on d:)b

[...]

Inderdaad, nooit iOS gebruikt joh, nooit 'n iPhone gehad, geen mensen in m'n omgeving met iOS...

Oewhhh :N hahahaha ik lach je gewoon uit, bye!
Op de teentjes getrapt? ;) leuk dat je blij bent. Maar veranderd niet het feit dat jou opmerking met dat er niks getweaket kan worden aan een iPhone niet klopt en de topic starter dus false informatie geeft.

Verder is jailbreaken niet zo moeilijk als hier wordt voorgedaan. Kijk eens aub op youtube ofzo.

Sig

• CLB
  • Niet online

CLB

Op je teentjes getrapt, je blaat gewoon onzin, want aan 'n 4S valt momenteel niks te tweaken...
Als jij iOS 5.1 al kunt jailbreaken be my guest, schrijf 'n tutorial, verkoop je methode en wordt rijk.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

treative schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:53:
[...]

Op de teentjes getrapt? ;) leuk dat je blij bent. Maar veranderd niet het feit dat jou opmerking met dat er niks getweaket kan worden aan een iPhone niet klopt en de topic starter dus false informatie geeft.

Verder is jailbreaken niet zo moeilijk als hier wordt voorgedaan. Kijk eens aub op youtube ofzo.
Je bedoelt de tweaks bij de iPhone die je moet opstarten met behulp van een PC om weer bij je telefoon te komen? :> Op dit moment is er nog geen untethered jailbreak. Mogelijk straks wel maar daarna komt weer iOS6 en dan heb je weer het hele grapje overnieuw met wachten.

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Het flamen is nu klaar. Hier heeft de topicstarter niets aan en is offtopic. Ik verwacht verder geen constructieve tips meer in dit topic en daarom gooi ik er een slotje op.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.