Mijn abonnement is gelukkig verlopen van mijn BB toestel, en mag nu een nieuw toestel uitzoeken.
Het probleem is alleen dat ik totaal niet kan kiezen tussen de Iphone 4S of nog even wachten op de Samsung Galaxy s3?
dit zijn de dingen die ik in een telefoon zoek;
- dat hij snel internet heeft
- een mobiel waar je lekker mee kan 'kloten'
- goed kan whatsappen zonder irritante storingen of iets waardoor hij niks verzend
- een mooi design heeft
- Budget is geen probleem
Zelf heb ik nog nooit gebruikt gemaakt van een iphone of een samsung in het algemeen.. dus ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen hiermee!
En een HTC is geen optie voor mij, heb helemaal niks met HTC's
Btw, ik wil dus echt een keuze maken tussen de iphone 4S of de Samsung Galaxy S3, weet dus alleen niet welke van de 2..
alvast bedankt!
Groetjes Danique.
Het probleem is alleen dat ik totaal niet kan kiezen tussen de Iphone 4S of nog even wachten op de Samsung Galaxy s3?
dit zijn de dingen die ik in een telefoon zoek;
- dat hij snel internet heeft
- een mobiel waar je lekker mee kan 'kloten'
- goed kan whatsappen zonder irritante storingen of iets waardoor hij niks verzend
- een mooi design heeft
- Budget is geen probleem
Zelf heb ik nog nooit gebruikt gemaakt van een iphone of een samsung in het algemeen.. dus ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen hiermee!
En een HTC is geen optie voor mij, heb helemaal niks met HTC's
Btw, ik wil dus echt een keuze maken tussen de iphone 4S of de Samsung Galaxy S3, weet dus alleen niet welke van de 2..
alvast bedankt!
Groetjes Danique.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 15:09 ]