Op verzoek verwijderd
Als je een film in 3d hebt, kan je deze toch niet zomaar in 2d bekijken? Dan moet je de 2d versie downloaden
Je moet ze niet combineren. Je zult gewoon of het linker, of het rechter beeld moeten bekijken. Aangezien je twee beelden naast elkaar ziet zal het waarschijnlijk om de side by side variant gaan. Je kunt, of proberen 1 of andere conversietool gebruiken waarbij je de helft van je scherm eraf haalt, of je scherm uitrekken en voor de helft buiten beeld zetten.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ja, tot een magnificent 3d view
. Essentie van 3d is dat de spullen in beide beelden niet op dezelfde plek staan. Dat samenvoegen tot een 2D beeld zal er juist voor zorgen dat de boel een stuk waziger wordt, of dat dingen er uberhaupt dubbel in gaan staan (zet je 3d bril maar eens af wanneer je in de bioscoop naar een 3d film kijkt).
Wat die rare kleuren zijn weet ik niet. Ik ging er vanuit dat het 2 bijna dezelfde beelden naast elkaar zouden zijn (eventueel een beetje ingedrukt)
Zoals dit:
Wat die rare kleuren zijn weet ik niet. Ik ging er vanuit dat het 2 bijna dezelfde beelden naast elkaar zouden zijn (eventueel een beetje ingedrukt)
Zoals dit:

[ Voor 7% gewijzigd door Janoz op 15-05-2012 14:26 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Pagina: 1