Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Voor mijn vriendin heb ik op ebay een b79 android telefoon gekocht uit china(te vinden door wereldwijd te zoeken op mtk6575. deze kostte me 167 euro. door de mtk6575processor(1ghz) werkt deze telefoon erg snel en stabiel(512mb ram) en een 4.3inch wvga qhd scherm. nu is deze telefoon geleverd met android 2.3.6 en mij vrienid is er erg tevreden mee, er staan al een hoop games op en die draaien allemaal prima. Maar vandaag kreeg ik van de verkoper een link vanuit de fabriek om de telefoon te kunnen upgraden naar android 4.0. Nu vraag ik me af: is er een rede om dat te doen, behalve dan dat het gewoon een nieuwer besturingssysteem is? Wat makt android 4.0 echt een vooruitgang ten opzichte van 2.3.6? Of wat maakt juist dat je misschie beter bij 2.3.6 kan blijven? draaien bijvoorbeeld alle games al op 4.0 of zij er compatibiliteitsproblemen? wie kan me hiermee helpen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:11

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 07:57

silitek

Tubes Only

Wel of niet...doorhalen wat niet van toepassing is :+

Tubes....It's what make music music!

• dicksterk
JA IK HEB WEL GEGOOGLED MAAR VRAAG ME MEER AF, ZIJN DIT NOU ECHT FEATURES WAARVOOR JE ZOU MOETEN OVERSTAPPEN. Ik heb de overstap zelf nooit gemmaakt sommigen van jullie wel,k is het qua gebruik ook echt een vooruitgang? bijvoorbeeld er wordt gesproken over mooiere graphics in games, is dat ook echt zo of is dat toekomstmuziek voor nieuwe games?

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:20
Rustig maar, je hoeft niet te schreeuwen. En het antwoord op je vraag: ja ga upgraden. Onder de motorkap is er zoveel verbeterd van Android en alle apps werken erop.

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
De interface zal vloeiender/sneller ervaren worden. Dit komt doordat 4.0 de GPU gebruikt om te renderen.

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

dicksterk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:19:
JA IK HEB WEL GEGOOGLED MAAR VRAAG ME MEER AF, ZIJN DIT NOU ECHT FEATURES WAARVOOR JE ZOU MOETEN OVERSTAPPEN. Ik heb de overstap zelf nooit gemmaakt sommigen van jullie wel,k is het qua gebruik ook echt een vooruitgang? bijvoorbeeld er wordt gesproken over mooiere graphics in games, is dat ook echt zo of is dat toekomstmuziek voor nieuwe games?
Nou nou effe dimmen zeg, wij zijn geen personnel helpdesk voor je, vandaar de vraag of je zelf al gezocht hebt, want Youtube staat VOL met filmpje met ''GB VS ICS'' bijvoorbeeld.

Si vis pacem, para bellum

• emcea
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:18
Android 4.0 (ICS) is sneller door bijvoorbeeld optimalisatie van Java.
Ook is er sinds Android 3.0 volledige GPU-versnelling (full hardware graphics acceleration), dus niet meer van de processor afhankelijk. Reeds gemeld door roelg90 zie ik.
Er zijn nagenoeg geen compatibiliteitsproblemen voor apps.
Daarnaast denk ik dat je duidelijk moet hebben wat je eisen zijn van een OS.

Ik neem aan dat die CAPSLOCK-zin een foutje is geweest.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:10

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De topicstarter is blind/slechtziend vandaar de typo's en (ik neem aan) capslock foutje.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• dicksterk
Klopt de capslock stond nog aan blijkbaar. Het word me nogsteeds niet echt duideljik. Wat is er dan zoveel beter wat merk je daar in de praktijk van? Is de telefoon sneller, zien games er mooier uit is er iets wat beter werkt? IK heb een iphone 3gs geupgrade naar ios 5 bijvoorbeeld maar zie daar achteraf echt het nu niet van in, behavle dat hij trager is. Vandaaar dat ik wel graag wil weten, is het echt alleen maar mooier en beter of zij er ook wel wat minpuntjes.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 11:03
Het is natuurlijk heel erg afhankelijk van hoe de fabrikant zijn rom/image in elkaar gezet heeft. Het kan zijn dat de performance juist beter is maar andersom kan ook.

Wat betreft de vraag Android 2.3 vs Android 4 kun je hier kijken:

http://techreviewsandhelp.com/2011/12/18/android-2-3-vs-4-0/

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Pagina: 1