Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget gaming/school laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-11 16:01
Voor mijn volgende opleiding zoek ik een nieuwe laptop (Photoshop, InDesign en Illustrator)

Helaas is mijn kennis in de hardware gedeelte al een beetje weg en weet ik niet wat voor laptop ik moet kiezen voor de beste prijs/performance verhouding

heb al 2 laptops gezien die mijn oog hebben alleen nu weet ik niet welke ik moet kiezen.

Doeleinden: Photoshop, Illustrator en InDesign // Spellen spelen (Call of duty enz) // Muziek

heb deze 2 gevonden:

http://www.alternate.nl/h...MSI/CX640DX-478NL/969174/?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.wehkamp.nl/com...000&F=1,2,10,17&PI=4&SM=5

Andere suggesties zijn uiteraard welkom! Misschien dat ik bij een bepaald winkel niet heb gekeken o.i.d.

Ik wil er maximaal 530 aan uitgeven

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:05
Dit soort topics zijn op tweakers niet toegestaan. Zet het in de daarvoor bestemde BBG topics.
Zie hier een overzicht van de mogelijkheden: Best Buy Guide overzichtstopic

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Spellen spelen (Call of duty enz)
Ik wil er maximaal 530 aan uitgeven
"nieuwe games" (van de laatste jaren): Vergeet het! Ga maar op zoek naar een (veel duurdere) gaming laptop.
Oude games: ok

En voor die Adobe programma's wil je liefst 8GB RAM en een 1080P scherm. (of ga je met een extern scherm werken?)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hier in CSL werken we niet met losse topics, maar met de BBG-topics. Lees de FAQ en het beleid even door en je weet precies wat je moet doen :)

Met de link die John767 geeft kan je kijken in welk topic je reactie thuishoort.

Dit topic gaat derhalve op slot :)

Dit topic is gesloten.