Magic Mouse verliest continu verbinding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 23:20
De laatste paar dagen verliest m'n muis (magic mouse) continu z'n verbinding. Nu is dit wel pas begonnen NA dat ik de batterijen verwisseld had. Ik dacht dat misschien de batterijen plat waren maar de batterijen zijn volgens de status (als ik via bluetooth kijk) nog 79% vol.

Heb de muis al eens verwijderd en terug geïnstalleerd maar zonder succes.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Gebruik je Merk Batterijen of "hema" stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Energizer batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-05 09:21
word je muis wel aangegeven in de statusbalk als jouw muis? want had dit probleem thuis ook maar soms connect mijn muis met de imac van een familielid...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Ja, *Muis van ¨¨¨" staat mooi aangegeven. Zoals ik zei, hij werkte perfect tot ik de batterij verwisselde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-05 09:21
ow ok. blijft apart. Misschien eens een ander setje batterijen proberen? wellicht voldoen je batterijen niet..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 21:19
Is er misschien andere bluetooth apparatuur in de buurt van de muis? Misschien dat dat ervoor zorgt dat de muis soms verbinding verliest.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:09

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

is het zo dat je muis nog wel verbonden is maar simpelweg niet meer reageert? ik heb een soortgelijk probleem gehad met m'n trackpad. in de bluetooth instellingen in de menubalk zie ik dat hij nog steeds verbonden is, maar er gebeurt gewoon niks. na verloop van tijd of een harde reboot herstelt zich dat vanzelf.
probeer anders een SMC reset?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dit probleem komt vaak voor, hebben meer mensen gehad. Check even of ze er goed in zitten. En anders doen wat Nerpissad zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Heb ik ook last van gehad, wat bij mij hielp was het favoriet maken van de hardware. Te vinden via system settings en dan bluetooth

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xjFWd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Daam schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:42:
Is er misschien andere bluetooth apparatuur in de buurt van de muis? Misschien dat dat ervoor zorgt dat de muis soms verbinding verliest.
Enige bluetooth apparaat in de buurt is m'n toetsenbord en dan nog 1 onbekend apparaat waarvan ik geen idee heb wat het is (eventueel een gsm hier beneden).
Nerpissad schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:46:
is het zo dat je muis nog wel verbonden is maar simpelweg niet meer reageert? ik heb een soortgelijk probleem gehad met m'n trackpad. in de bluetooth instellingen in de menubalk zie ik dat hij nog steeds verbonden is, maar er gebeurt gewoon niks. na verloop van tijd of een harde reboot herstelt zich dat vanzelf.
probeer anders een SMC reset?
De muis stopt gewoon plots met werken en enkele seconden later krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is waarna ik de muis terug verbind en het spelletje iets daarna terug begint. SMC reset zal ik straks eens opzoeken als ik thuis ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:42
Ik heb hetzelfde probleem gehad met m'n Magic Mouse. Steeds als ik hem optilde (al was het een paar cm) en zette hem daarna weer op de ondergrond, verloor hij verbinding en knipperde het groene lampje aan de onderkant. Bleek dat de batterijen die erin zaten net te zwaar waren, waardoor de muis kortzondig 'verbinding' met de batterijen verloor. Bij mij was het probleem grotendeels opgelost door een gevouwen post-it in de binnenkant van het batterijklepje te doen.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Pagina: 1