Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] meer sorteeropties bij zoeken

Pagina: 1
Acties:

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:25

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Momenteel kun je een zoekopdracht sorteren op relevantie, datum topicstart of datum laatste reactie. Ik denk dat het veel toevoegt als je ook kunt sorteren op aantal reacties. Op die manier kun je makkelijk naar de grote verzameltopics over een bepaald onderwerp gaan.

Misschien ook handig om de headerrow boven de zoekresultaten (Frm Topic Topicstarter Replies Laatste post) zo aan te passen dat je daar de sortering kunt aanpassen. Je weet wel, met driehoekjes naar boven en naar onderen voor oplopend en aflopend sorteren.

Signatures zijn voor boomers.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
De gehele zoekfunctie gaan we op de schop nemen met de nieuwe versie van Tweakers. Ik kan alleen nog niet zeggen wat allemaal in de initiële release gaat zitten

Ik vind niet dat je grote verzameltopics moet vinden door op het aantal reacties te sorteren. Het kan immers voorkomen dat er een nieuw deel van is, en dan heeft 'ie nog weinig posts ;) ik denk eerder dat verzameltopics/reeksen een grotere relevantie moeten krijgen en naar boven komen, waarbij het aantal reacties in het huidige en in de vorige reeks in acht wordt genomen

Maargoed, wacht de komende releases af :)

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:25

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Dan nog zou je de vorige versies vinden en die linken dan (als het goed is) door naar de nieuwe versie. Of Crisp kan iets slims bedenken en de postcount van eerdere topic erbij optellen :P
Maargoed, wacht de komende releases af :)
Met spanning! d:)b

Signatures zijn voor boomers.