Avond,
Ik ben op zoek naar een leuke geluidskaart die wat beter is dan mijn onboard realtek shait.
Nu was ik vroeger fan van Soundblaster, heb ze nog allemaal.
Soundblaster 2.0 , Live , Live 5.1, AWE 32 , Audigy , XFI - Gamer
Nu wil het verhaal dus dat creative niet echt goed windows 7 ondersteund. (met de bovenstaande kaarten natuurlijk).
Tijd voor een nieuwe geluidskaart dacht ik. Ik hobbel naar mijn locale computerboer.
"Geluidskaarten Meneer, U heeft een geluidskaart op uw moederbord zitten."
"Ja meneer dat weet ik, maar zeg nu zelf. Deze voldoet niet aan mijn eisen."
"Wat zijn u Eisen dan"
"Nou er moet goed geluid uitkomen en ik wil niet met realtek werken"
"Ok. Sorry meneer , we verkopen geen geluidskaarten"
Ik een beetje rondneuzen op het net.. Ik zie veel kaarten, maarja.. Soundblaster wat ik graag wil hebben hebben niet echt meer een kaart , meesten zijn van die usb dingen.
Mijn vraag aan jullie. Welke geluidskaart gebruiken jullie? en misschien tips voor een goeie. Ik stel wel hoge eisen aan geluid. Belangrijk onderdeel in games.
Ik ben op zoek naar een leuke geluidskaart die wat beter is dan mijn onboard realtek shait.
Nu was ik vroeger fan van Soundblaster, heb ze nog allemaal.
Soundblaster 2.0 , Live , Live 5.1, AWE 32 , Audigy , XFI - Gamer
Nu wil het verhaal dus dat creative niet echt goed windows 7 ondersteund. (met de bovenstaande kaarten natuurlijk).
Tijd voor een nieuwe geluidskaart dacht ik. Ik hobbel naar mijn locale computerboer.
"Geluidskaarten Meneer, U heeft een geluidskaart op uw moederbord zitten."
"Ja meneer dat weet ik, maar zeg nu zelf. Deze voldoet niet aan mijn eisen."
"Wat zijn u Eisen dan"
"Nou er moet goed geluid uitkomen en ik wil niet met realtek werken"
"Ok. Sorry meneer , we verkopen geen geluidskaarten"
Ik een beetje rondneuzen op het net.. Ik zie veel kaarten, maarja.. Soundblaster wat ik graag wil hebben hebben niet echt meer een kaart , meesten zijn van die usb dingen.
Mijn vraag aan jullie. Welke geluidskaart gebruiken jullie? en misschien tips voor een goeie. Ik stel wel hoge eisen aan geluid. Belangrijk onderdeel in games.