Thunderbolt naar dubbele dvi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 17:40
Ik zoek voor mijn macbook pro late '11 een thunderbolt naar dual / dubbele dvi aansluiting voor het aansluiten van 2 1920x1080 monitoren, welke geen kloonbeeld gaan draaien.

Google helpt me niet verder dan thunderbolt to dual dvi waar je maar 1 scherm of 2 x kloon kan aansluiten. Ik vind het wat overdreven om 2 x 999 uit te geven voor een dual schermoplossing.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij de juiste weg ophelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
Hier ben ik ook wel benieuwd naar heb wel splitters gezien die je van thunderbold naar of dvi of vga of hdmi lieten gaan... Maar dan is dan of of of...

Andere displays met dual display port in en uit dus heb ik ook nog jiet veel gezien.

Het zou niet zo moeilijk moeten zijn eigenlijk maar goed.

Weet ook niet of er iets van een switch te vinden is voor thunderbold...
En ik weet ook niet of het kan dat je een thunderbold scherm koopt dat je er dan met een adapter een ander scherm aan kunt hangen.
Dat komt natuurlijk de kwaliteit van het 2 de zelfde schermen hebben niet mee ten goede. Maar toch het is een begin als het kan.
Ik zal morgen ook eens wat rond kijken ben hier ook wel benieuwd naar.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 15:21
Heey heb geen ervaring met deze specifieke set up maar dit zou de truc moeten doen:

http://www.matrox.com/gra...isplayport/?productTabs=1

Thunderbolt displays kan je hier ook op doorprikken het is in de toekomst (of het kan nu al????) wel de bedoeling dat deze gewoon te daisychainen zijn en je in theorie dus 4 5 displays aan elkaar kunt hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 17:40
invoil schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:45:
Heey heb geen ervaring met deze specifieke set up maar dit zou de truc moeten doen:

http://www.matrox.com/gra...isplayport/?productTabs=1

Thunderbolt displays kan je hier ook op doorprikken het is in de toekomst (of het kan nu al????) wel de bedoeling dat deze gewoon te daisychainen zijn en je in theorie dus 4 5 displays aan elkaar kunt hangen.
Bedankt.
Dit zou een prima betaalbare oplossing moeten zijn.
Enige nadeel is dat je dan alsnog een dockingstarion moet hebben wil je voorkomen dat je 3 tot 6 kabels moet aansluiten. Maar dat staat semi los van deze oplossing.

Hierbij linkje naar pw. pricewatch unsorted: Matrox MTX DUALHEAD2GO DP EDITION DISPLAYPORT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:52
Deze:

http://accessories.us.del...&l=en&s=corp&sku=330-9118

Je meot dan een mini-displayport (ja die is compatible met thunderbolt) naar gewoon displayport erbij kopen. Drie aansluitingen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:02
Of zoiets:

http://www.anandtech.com/...port-to-dual-hdmi-adapter

Moet je alleen nog HDMI naar DVI converters en een MiniDisplayport naar Displayport adapter erbij halen. Kost je alleen wel loads minder :)

In de pricewatch: pricewatch: Zotac DisplayPort to Dual HDMI Adaptor

[ Voor 36% gewijzigd door Merethil op 17-05-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-10 20:28

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Merethil schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:39:
Of zoiets:

http://www.anandtech.com/...port-to-dual-hdmi-adapter

Moet je alleen nog HDMI naar DVI converters erbij halen. Kost je alleen wel loads minder :)

In de pricewatch: pricewatch: Zotac DisplayPort to Dual HDMI Adaptor
Pas op: die is vol displayport en geen mini-displayport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
kaassouffle schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:28:
[...]

Pas op: die is vol displayport en geen mini-displayport
Nee, dus heb je nog een converter hebben van Mini naar normale displayport. Kost je nauwelijks iets (Ik heb er zelfs eentje voor je liggen als je wilt ;) ) en dat is goedkoper dan degene die ExNomenDei aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-10 20:28

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Dan moet je je post even aanpassen, want je zin :
Moet je alleen nog HDMI naar DVI converters erbij halen.
klopt niet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door kaassouffle op 16-05-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
kaassouffle schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:18:
Dan moet je je post even aanpassen, want je zin :

[...]

klopt niet ;)
Goh, nooit geweten dat ik om 14:30 ook slaperig kan zijn... :P Thanks for the fix indeed, ik zal het even aanpaschen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:48
Merethil schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:30:
[...]

Nee, dus heb je nog een converter hebben van Mini naar normale displayport. Kost je nauwelijks iets (Ik heb er zelfs eentje voor je liggen als je wilt ;) ) en dat is goedkoper dan degene die ExNomenDei aangeeft.
Volgens mij komt er uit het kastje een mini displayport kabel. Dus kan je ook een minidisplayport kabeltje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
tweakG5 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:37:
[...]

Volgens mij komt er uit het kastje een mini displayport kabel. Dus kan je ook een minidisplayport kabeltje kopen.
Sorry, welk kastje?
Pagina: 1