Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458761

Topicstarter
Voor mijn studie aan de Hogeschool Rotterdam dien ik een minor te volgen in het derde leerjaar. Nu ben ik op de volgende minor gestuit en vroeg mij af of er toevallig Tweakers zijn die deze gevolgd hebben en dus ervaringsdeskundige zijn...

""Networking, Networked Services en Security staan aan de basis van onze moderne IT-voorzieningen. Als het goed werkt realiseert niemand zich meer hoe afhankelijk de moderne maatschappij is geworden van deze voorzieningen. De impact is enorm als deze voorzieningen een keer niet werken. Stel je voor: een dag géén Internet? En een week…? De minor richt zich op netwerkinfrastructuur, op de diensten die via deze infrastructuur bereikbaar zijn en op de beveiliging die noodzakelijk is, zodat gegevens en informatie beschikbaar en ongeschonden blijven. Daar-naast aandacht voor Cloud- en Grid computing in relatie tot technologie voor 'big data processing' als antwoord op de behoefte aan schaalbaarheid van de gewenste verwerkings- en/of opslagcapaciteit. Voorbeelden: Networking: Wireless, IPv6, 1000 bit/s en sneller, Lichtpaden, Sensor netwerken en meer.Networked Services: DNS, Single sign-on, Cloud- en Grid computing, Hadoop en meer. Security: Mobile App Security, Polymorfe virussen, Botnets, Privacy en meer.""
-Bron: http://www.hogeschoolrott...nformatica/voltijd/opbouw

Vragen:
Hoe is de balans tussen theorie en praktijk.
Hoe is de balans tussen groep werk en individuele opdrachten.
Hoe de minor in het algemeen is bevallen.
Uren per week dat er besteed is aan de minor.

Alvast bedankt!