Hey tweakers,
Om te proberen heb ik recent een vmware workstation 8.xx geïnstalleerd op mijn windows 7
(amd hexacore/ssd) (ik wilde meerdere gebruikers van dezelfde pc gebruik laten maken, werkt wel, maar veeeeel te traag
)
Nu was ik niet tevreden over de prestaties die ik in gedachten had, en wilde ik hem deinstalleren. Dat ging goed, netjes het uninstall programmaatje gedraaid, geen problemen.
Tot nadat ik de pc opnieuw opstartte: explorer, firefox en chrome kunnen de pagina's niet laden, modem geeft wel verbinding aan, windows idem: verbinding: geen foutmelding (rechtsonder op taakbalk)
Wat heb ik geprobeerd:
- VMware opnieuw geinstalleerd: hopla, inet doet het zoals gebruikelijk, maar da's niet de gewenste situatie.
- Surfen met explorer 64-bit: bingo, werkt ook, maar ook dat is niet de gewenste oplossing(flash etc...)
- In explorer 32bit de instellingen gereset: geen resolve
- programaatje VMware_Install_Cleaner.exe gedraaid: geen oplossing
- via run - cmd -ipconfig /flushdns, /release en /renew getikt: nix
- met cmd - ping google.nl: doet het prima, explorer niet dus
- firewall windows uitgezet, firewall modem uitgezet: geen oplossing
- verbinding/adapter verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- opgestart in veilige modus+networking: ook geen internet
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het bridgen van de verbinding wat vmware doet bij het installeren, en dat bij het deinstalleren niet goed wordt opgelost?
Heeft iemand van jullie nog een creatief idee of dé oplossing? Of mis ik nou iets geweldig simpels?
Hartstikke bedankt alvast
Om te proberen heb ik recent een vmware workstation 8.xx geïnstalleerd op mijn windows 7
(amd hexacore/ssd) (ik wilde meerdere gebruikers van dezelfde pc gebruik laten maken, werkt wel, maar veeeeel te traag
Nu was ik niet tevreden over de prestaties die ik in gedachten had, en wilde ik hem deinstalleren. Dat ging goed, netjes het uninstall programmaatje gedraaid, geen problemen.
Tot nadat ik de pc opnieuw opstartte: explorer, firefox en chrome kunnen de pagina's niet laden, modem geeft wel verbinding aan, windows idem: verbinding: geen foutmelding (rechtsonder op taakbalk)
Wat heb ik geprobeerd:
- VMware opnieuw geinstalleerd: hopla, inet doet het zoals gebruikelijk, maar da's niet de gewenste situatie.
- Surfen met explorer 64-bit: bingo, werkt ook, maar ook dat is niet de gewenste oplossing(flash etc...)
- In explorer 32bit de instellingen gereset: geen resolve
- programaatje VMware_Install_Cleaner.exe gedraaid: geen oplossing
- via run - cmd -ipconfig /flushdns, /release en /renew getikt: nix
- met cmd - ping google.nl: doet het prima, explorer niet dus
- firewall windows uitgezet, firewall modem uitgezet: geen oplossing
- verbinding/adapter verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- opgestart in veilige modus+networking: ook geen internet
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het bridgen van de verbinding wat vmware doet bij het installeren, en dat bij het deinstalleren niet goed wordt opgelost?
Heeft iemand van jullie nog een creatief idee of dé oplossing? Of mis ik nou iets geweldig simpels?
Hartstikke bedankt alvast
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.