Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mede auteur van stickeys

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11 15:38

DaMarcus

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Aangezien ik nog steeds actief ben voor de NBBG's leek het een goed idee om mij mede auteur te maken van Best Buy Guide overzichtstopic zodat ik niet steeds een mod hoef te DM-en voor een update. Dat is gelukt. Maar:

Ik zie nog steeds geen edit knop.
Volgens DaMarcus zit er ook geen edit lock op.

Is dat een bekende beperking, of staat er nog ergens een vinkje verkeerd?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een sticky is voor zover ik weet net als een gesloten topic: je hebt er geen postrechten, dus je kunt ook niet editen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Ik meen me te herinneren dat wiethoofd mede-auteur was van een FAQ in het ABO forum. Is het omtoveren naar een FAQ dan misschien een oplossing?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Non-crew heeft inderdaad geen editrechten voor stickies, mede-auteurstatus veranderd dat niet. Hetzelfde geldt ook voor een FAQ. Een stucky zou wel moeten werken.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ed heeft er een stuckey van gemaakt, nu kan ik hem inderdaad editen. Wat minder is is dat normale users nu postrechten hebben..

Anyway, opgelost. Dit topic kan dicht.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

okiedo :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.