ok lang verhaal.
Ik kijk al een jaar uit naar diablo, maar nu lijkt het erop dat ik miss niet kan spelen op launch
Vorige week is er kanker bij me gevonden, en ik zit nu in isolatie in het ziekenhuis.
Dit zal zo zijn voor de komende 4 maanden
(met uitzondering van 1 week per maand)
Wa heb ik nu :
pc thuis met goed internet, geen poorten closed of iets dergelijks.
laptop in het ziekenhuis met draadloos internet, maar diablo en enkele andere dingen worden geblocked.
zowel laptop als pc hebben windows 7 home premium.
Het programma logmein werkt wel, en ik kan mijn pc overnemen thuis.
Als ik zo wil spelen is dit aan 1 fps.
Ik heb ondertussen ook snel een dongle en abbo gekocht om zowiezo te kunne spelen, maar dit zou ik liefst niet blijven gebruiken (duur/ slechts 2gb per maand)
verbinding valt ook soms weg, en ik kan mij de frustratie al voorstellen straks.
Liefst zou ik via 1 of ander programma, het internet van thuis "gebruiken" om toch zonder 3g/edge in het ziekenhuis te kunnen spelen.
Mijn vraag is hoe ik dit best aanpak.
Ik denk dat dit via een vpn tunnel gaat, maar ik weet hier te weinig over om dit zelf op te zetten.
Alle hulp is welkom!
Ik kijk al een jaar uit naar diablo, maar nu lijkt het erop dat ik miss niet kan spelen op launch
Vorige week is er kanker bij me gevonden, en ik zit nu in isolatie in het ziekenhuis.
Dit zal zo zijn voor de komende 4 maanden
Wa heb ik nu :
pc thuis met goed internet, geen poorten closed of iets dergelijks.
laptop in het ziekenhuis met draadloos internet, maar diablo en enkele andere dingen worden geblocked.
zowel laptop als pc hebben windows 7 home premium.
Het programma logmein werkt wel, en ik kan mijn pc overnemen thuis.
Als ik zo wil spelen is dit aan 1 fps.
Ik heb ondertussen ook snel een dongle en abbo gekocht om zowiezo te kunne spelen, maar dit zou ik liefst niet blijven gebruiken (duur/ slechts 2gb per maand)
verbinding valt ook soms weg, en ik kan mij de frustratie al voorstellen straks.
Liefst zou ik via 1 of ander programma, het internet van thuis "gebruiken" om toch zonder 3g/edge in het ziekenhuis te kunnen spelen.
Mijn vraag is hoe ik dit best aanpak.
Ik denk dat dit via een vpn tunnel gaat, maar ik weet hier te weinig over om dit zelf op te zetten.
Alle hulp is welkom!