Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:59
http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/nokia_titel.jpg

http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/specificaties_titel.jpg
RAM256 MB
SchermtypeLCD
Schermgrootte3.7 inch
Schermresolutie800 x 480 pixels (WVGA)
BatterijLi-ion 1300 mAh
Batterijduurtot 720 uur standby / 10.5 uur. gesprekstijd / 35h muziek speeltijd
Opslag8 GB intern flashgeheugen (Note: Geen mogelijkheid voor MicroSD)
Camera achter5 MP met Enkelvoudige LED-flash
Camera (video)HD 720p
ConnectiviteitGSM/EDGE 850, 900, 1800, 1900 MHz
WCDMA 850, 900, 1800, 1900 en 2100
HSDPA cat 10: 14.4 Mbps, HSUPA cat 6: 5.76 Mbps
WiFi 802.11 b/g/n
Bluetooth 2.1
A-GPS
Stereo FM-ontvanger met RDS
KnoppenPower/sleep, back, Start, search, volume up/down, camera
Aansluitingenmicro-USB 2.0 poort, 3.5 mm stereo audio jack
BesturingssysteemWindows Phone 7.5 Tango
Gewicht132 g
Afmetingen119.2mm x 62.2mm x 12.0mm
Kleuren Zwart, Wit, Cyaan & Magenta

http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/videos_titel.jpg

http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/extra_titel.jpg

- Nokia Drive (gratis offline navigatie)
- Nokia Maps (Bing alternatief met meer gelocaliseerde info)
- Nokia Music (gratis streaming/offline muziekmix)
- Nokia Store
- ESPN (VS only)
- Nokia Contacts Transfer (via bluetooth)
- Active Noise Cancellation (twee microfoons)

http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/prijs_titel.jpg

- Adviesprijs: € 232.95 ex. BTW
- Beschikbaarheid: Eind Mei 2012

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-06 15:55
Ik vraag me af of de afwerking gewoon goed zal zijn of het nogal fragiel zal aanvoelen.

Ik ben wel blij dat deze telefoon uit komt zodat WP toch een boost in populariteit (hopelijk) zal krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 06:25

Matthijs Hoekstra

Ik werk aan Azure Identity

Ik heb met dit toestel gespeeld. Bovenverwachting gaaf device. Eigenlijk vin ik um mooier dan de 710. En hij is snel ook. Raar hoe je bepaalde verwachtingen hebt en als je er mee speelt is het echt een super solide Windows Phone (ik heb eigenlijk ook nog geen trage Windows Phone gezien)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-06 20:27

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij mij op 't werk overwegen ze nu om dit toestel als smartphone uit te gaan rollen ter vervanging van de Nokia E71.
Ik heb ze mijn HTC Titan laten zien, met de agenda mogelijkheden, daar waren ze wel van onder de indruk.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S20FE | XBOX One

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:40
CAP-Team schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:08:
Bij mij op 't werk overwegen ze nu om dit toestel als smartphone uit te gaan rollen ter vervanging van de Nokia E71.
Ik heb ze mijn HTC Titan laten zien, met de agenda mogelijkheden, daar waren ze wel van onder de indruk.
Stiekem hoop ik toch wel dat de agenda in WP8 nog wat verbeterd gaat worden. Ik heb ze beter meegemaakt op bijvoorbeeld Android of iOS... maar er is mee te werken :)

Wel leuk dat ze overwegen om Windows Phones uit te rollen. Werk zelf ook bij een bedrijf waar iedereen een Windows Phone heeft. Het integreert natuurlijk super met Exchange, Lync, e.d. De vaste telefonie gaat tegenwoordig zelfs via Lync.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
Matthijs Hoekstra schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:33:
Ik heb met dit toestel gespeeld. Bovenverwachting gaaf device. Eigenlijk vin ik um mooier dan de 710. En hij is snel ook. Raar hoe je bepaalde verwachtingen hebt en als je er mee speelt is het echt een super solide Windows Phone (ik heb eigenlijk ook nog geen trage Windows Phone gezien)
Ahh dat is goed te horen, weet jij toevallig ook de exacte relaese datum van het toestel ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 614
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
@InZane
Dan kan ik je Week View aanraden. In combinatie met de livetile worden de gaten gevuld die de huidige agenda open laat. Met name weeknummers mis ik in de standaard agenda.

Heb de 610 nog niet in mijn handen gehad, maar dit lijkt me wel een mooi/gooi smartphone.
In de juiste kleur een mooi en goedkoop zakelijk toestel.

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 614 op 15-05-2012 23:38]

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 06:25

Matthijs Hoekstra

Ik werk aan Azure Identity

Albert020 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:38:
[...]

Ahh dat is goed te horen, weet jij toevallig ook de exacte relaese datum van het toestel ?
week 21 bij Vodafone & belcompany

• Albert020
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:29:
[...]

week 21 bij Vodafone & belcompany
Dat moet dan deze maand nog zijn ;)

• InZane
  • Laatst online: 20:40
Anoniem: 614 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:36:
@InZane
Dan kan ik je Week View aanraden. In combinatie met de livetile worden de gaten gevuld die de huidige agenda open laat. Met name weeknummers mis ik in de standaard agenda.
Offtopic:
Bedankt voor de tip! Ziet er zo op het eerste gezicht goed uit!
Ik heb even de titel aangepast zodat die in lijn is met de rest van de Windows Phone toesteltopics

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Albert020
PaT schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:04:
[mbr]Ik heb even de titel aangepast zodat die in lijn is met de rest van de Windows Phone toesteltopics[/mbr]
Okay dat is mooi, bedankt...

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 23:39
Ligt het aan mij, of wordt er foute informatie in het filmpje vermeld. De aparte Tango build waar zij het over hebben komen ook gewoon op ieder ander toestel. Zijn ondertussen zat custom ROMS te vinden waar deze build al op draaien...

• Albert020
Hij is verkrijgbaar, kijk even op Kieskeurig

[Voor 128% gewijzigd door Albert020 op 24-05-2012 17:45]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom zou je eigenlijk voor een 610 kiezen ipv een 710?
CPU is 800MHz tegen 1400MHz. Ook het geheugen is gehalveerd maar heeft wel dezelfde prijs.

edit

Ook een scherm zonder clearblack technologie.

[Voor 16% gewijzigd door The Dolf op 24-05-2012 17:31]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Albert020
The Dolf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:26:
CPU is 800MHz tegen 1400MHz. Ook het geheugen is gehalveerd maar heeft wel dezelfde prijs.

edit

Niemand zegt dat je hem moet kopen, dit is alleen een Topic dat gaat over de Nokia Lumia 610 :?

[Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 24-05-2012 17:54]

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
Ik heb m gekocht en ligt nu aan de lader. Hij is voor mijn moeder die een eenvoudige smartphone wil. Ze heeft een Lumia 800 gezien en was er helemaal weg van. Nu ligt hij aan de lader, als ze zo thuis komt gaat haar SIM-Kaart erin en gaan we testen.

Eerste ervaring: Wow wat een toestel, en wat werkt dat mooi. Schitterend! Is een Prepaid Toestel van Vodafone, maar zo te zien is hij niet gebranded. Helemaal perfect.

Dalijk gaat de SIM erin en gaan we verder.

[Voor 30% gewijzigd door Jassy op 26-05-2012 12:35]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Death1ord
De Lumia 710 kost hier in België €299 terwijl de Lumia 610 €249 zou moeten kosten. Het lijkt niet veel maar ik ben zeker dat sommige mensen dan voor de 610 gaan voor het verschil van €50.

Ik vind het een goed iets en het is zeker een mooie instap smartphone. Je kan er veel mee doen en is zeer eenvoudig in gebruik.

• dcell
  • Laatst online: 22:56
Jassy schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:18:
Ik heb m gekocht en ligt nu aan de lader. Hij is voor mijn moeder die een eenvoudige smartphone wil. Ze heeft een Lumia 800 gezien en was er helemaal weg van. Nu ligt hij aan de lader, als ze zo thuis komt gaat haar SIM-Kaart erin en gaan we testen.

Eerste ervaring: Wow wat een toestel, en wat werkt dat mooi. Schitterend! Is een Prepaid Toestel van Vodafone, maar zo te zien is hij niet gebranded. Helemaal perfect.

Dalijk gaat de SIM erin en gaan we verder.
Zit er nog een simlock op de Vodafone prepaid versie ?

• Jassy
Ik heb er een SIM kaart van Hollands Nieuwe in zitten en die werkt uitstekend. Pas op, dit toestel heeft Micro SIM, dus moest eerst de SIM kaart op maat knippen. Dat ging probleemloos, dat werkt allemaal uitstekend. Er zit overigens geen branding op, dus geen Vodafone logo's of rotzooi. Ik denk dus dat hij ook gewone updates installeert.

Ik heb er een tijdje mee gespeeld en vind de gebruikservaring zeer goed in vergelijking met goedkope Android toestellen. Hij lagt werkelijk nooit en alles start lekker snel op. Ook de Market is zeer gebruiksvriendelijk.

Ik vind het een aanradertje!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Nu is Hollandsnieuwe natuurlijk een dochter van Vodafone, dus helemaal zeker, dat er geen simlock opzit, zijn we nog niet. Dat zou natuurlijk mooi zijn, heb een keer meegemaakt, dat een eerste partij geen simlock had, omdat men er snel mee op de markt wilde komen, maar de volgende partijen helaas wel, ook Vodafione, trouwens
Kun je mogelijk eens testen met KPN of T-Mobile ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 80466
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
The Dolf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:26:

edit

Het is een slechte zaak dat de unlocked Lumia 610 nu meer kost dan de 710.
Nokia moet de aanbieders snel daarop aanspreken.
Dit plaatst de 610 in het verkeerde segment.
De 610 moet 30-40 euro minder kosten dan de 710 en het budget smartphone segment bespelen en zeker niet concurreren met de eigen telefoon in het lagere middensegment.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jassy
Marly schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:05:
Nu is Hollandsnieuwe natuurlijk een dochter van Vodafone, dus helemaal zeker, dat er geen simlock opzit, zijn we nog niet. Dat zou natuurlijk mooi zijn, heb een keer meegemaakt, dat een eerste partij geen simlock had, omdat men er snel mee op de markt wilde komen, maar de volgende partijen helaas wel, ook Vodafione, trouwens
Kun je mogelijk eens testen met KPN of T-Mobile ?
Nee, kan ik niet omdat de 610 een Micro SIM nodig heeft en alle telefoons hier nog een normale SIM kaart hebben.. Heb geen zin om alle SIM kaarten te gaan verknippen.

Verder wel iets tegen gekomen wat wel vervelend is. Ik heb het abo wat in de 610 zit nog niet geupgrade naar een abo met internet, dus tot nu toe is hij WiFi only. Nu valt mij op dat wanneer de telefoon in de slaapmodus staat het WiFi signaal ook wordt uitgezet. Pushberichten en Whatsappjes komen dus zo niet door. Valt dat uit te zetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:56
Jassy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:21:
[...]

Nee, kan ik niet omdat de 610 een Micro SIM nodig heeft en alle telefoons hier nog een normale SIM kaart hebben.. Heb geen zin om alle SIM kaarten te gaan verknippen.

Verder wel iets tegen gekomen wat wel vervelend is. Ik heb het abo wat in de 610 zit nog niet geupgrade naar een abo met internet, dus tot nu toe is hij WiFi only. Nu valt mij op dat wanneer de telefoon in de slaapmodus staat het WiFi signaal ook wordt uitgezet. Pushberichten en Whatsappjes komen dus zo niet door. Valt dat uit te zetten?
Nee, standaard feature van WP7 (i.v.m. energiebesparing).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
Hoe zit het met de batterij, gaat ie 1 dag of langer mee ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jassy
Albert020 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:11:
Hoe zit het met de batterij, gaat ie 1 dag of langer mee ?
Batterij gaat op dit moment zonder 3G gebruik maar wel WiFi zo'n dikke twee dagen mee. Ik heb het niet precies in de peiling gehouden, zal mijn moeder nog eens vragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
Jassy schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:26:
[...]

Batterij gaat op dit moment zonder 3G gebruik maar wel WiFi zo'n dikke twee dagen mee. Ik heb het niet precies in de peiling gehouden, zal mijn moeder nog eens vragen.
Dat is wel netjes... ;)

• Jassy
Ja de ervaringen rondom dit toestel zijn zeer positief te noemen. Gebruikservaring is veel beter dan op Android (Met name op gebied van de GUI, die veel beter loopt dan op Android-Budget toestellen) en ook het enorme gemak waarmee Windows Phone werkt dmv die tegels. Al met al een dikke aanrader!

• PWM
  • Niet online
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de 610. Ik ben zelf erg tevreden over Android voor mij omdat ik alles kan aanpassen. Mijn vrouw heeft een instap Android (Samsung Gio), en daar ben ik helemaal niet tevreden over. Ook past Android imho niet bij gebruikers die niet zo zitten te wachten op allemaal customizations.

Daarom voor mijn moeder net bijna de 610 besteld, totdat ik het prijs verschil met de 710 zag, die is relatief klein. Nog ff verder onderzoek doen. Denk dat ik meteen ook voor mijn vrouw een Lumia neem, zelf neem ik deze zomer waarschijnlijk de 900.

• Niet online
PWM schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:27:
Daarom voor mijn moeder net bijna de 610 besteld, totdat ik het prijs verschil met de 710 zag, die is relatief klein. Nog ff verder onderzoek doen.
Op dit moment is alleen de vodafone prepaid 610 acceptabel van prijs.
Zolang de unlocked Nokia Lumia 610 qua prijs in de buurt zit van de unlocked Nokia Lumia 710 kun je voor de unlocked telefoon beter kiezen voor de 710

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 457821
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
zou ook wel willen weten of de prepadid variant een simlock heeft of niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Gisteren eens lopen vergelijken tussen de 610 en 710, maar hoewel het prijsverschil tussen beiden nihil is, is de 710 toch echt een no-go vanwege de achterlijke hardware indruk-toetsen die er op zitten. Dat is echt geen werken. Dan maar een wat mindere processor, maar fatsoenlijke toetsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 457821 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 06:10:
zou ook wel willen weten of de prepadid variant een simlock heeft of niet
Natuurlijk. Daarom is die goedkoper.
Normaal gezien is dat verschil op een telefoon van 169 euro echter 2-3 tientjes.
Nu is het veel meer waarmee de unlocked versies dus zwaar overpriced zijn,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 457821
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Anoniem: 80466 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:10:
[...]

Natuurlijk. Daarom is die goedkoper.
Normaal gezien is dat verschil op een telefoon van 169 euro echter 2-3 tientjes.
Nu is het veel meer waarmee de unlocked versies dus zwaar overpriced zijn,
Dit is niet altijd waar want bv de Xperia Ray prepaid van KPN en Hi zijn simlockvrij.
Alle T-Mobile prepaids zijn ook simlockvrij , vandaar mijn vraag.

• Niet online
Ik zie nu in de pricewatch de eerste aanbieder met de Lumia 610 op 189,95
De prepaids zijn al voor 152-153 euro te vinden

Dat lijkt me een goed prijsniveau voor de telefoon voor de komende maanden

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 06-06-2012 00:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
Even goed getest bij mediamarkt en de zwarte besteld, krijg hem morgen binnen ;)

*** edit ***

Heb hem binnen, super fijn toestel, zeer tevreden...

[Voor 37% gewijzigd door Albert020 op 09-06-2012 14:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sasquatch
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb m inmiddels ook binnen, de Vodafone prepaid versie (maar gebruik m met Vodafone Abo). Leuke telefoon, werkt soepel.

Vind alleen Whatsapp er niet fijn op, het starten daarvan duurt erg lang (~ 10sec). Ligt dat aan de specificaties van de telefoon of aan Windows Phone? Op Android laadt Whatsapp echt veel sneller.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
sasquatch schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:17:
Heb m inmiddels ook binnen, de Vodafone prepaid versie (maar gebruik m met Vodafone Abo). Leuke telefoon, werkt soepel.

Vind alleen Whatsapp er niet fijn op, het starten daarvan duurt erg lang (~ 10sec). Ligt dat aan de specificaties van de telefoon of aan Windows Phone? Op Android laadt Whatsapp echt veel sneller.
Gebruik zelf geen Whatsapp maar had begrepen dat somige apps niet lekker werken met 800 Mhz....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vali
Albert020 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:33:
[...]

Gebruik zelf geen Whatsapp maar had begrepen dat somige apps niet lekker werken met 800 Mhz....
Ligt niet aan de snelheid van 800mhz. De nieuwe cpu die in de lumia 610 zit is in gebruik sneller dan de 1ste generatie wp7 toestellen. Het zit er meer in dat de whatsapp niet geoptimaliseerd is voor 256 MB geheugen. Hopelijk brengen ze snel een update hiervoor uit. Wordt whatsapp ook gelijk lichter in gebruik voor alle andere toestellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
vali schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:35:
[...]

Ligt niet aan de snelheid van 800mhz. De nieuwe cpu die in de lumia 610 zit is in gebruik sneller dan de 1ste generatie wp7 toestellen. Het zit er meer in dat de whatsapp niet geoptimaliseerd is voor 256 MB geheugen. Hopelijk brengen ze snel een update hiervoor uit. Wordt whatsapp ook gelijk lichter in gebruik voor alle andere toestellen.
gebruikers kunnen veel maar niet alles van de telefoon verwachten en leveren her en der in op de functionaliteit. Zo beschikt de 610 over een wat tragere Qualcomm processor met een kloksnelheid van 800MHz. Ook het werkgeheugen is wat beperkter wat gevolgen heeft voor de bruikbaarheid van sommige apps.

Whatsapp staat niet in de lijst, dus idd even wachten op een update...

Complete listing of incompatible apps and games

[Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 10-06-2012 16:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vali
Albert020 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:37:
[...]

gebruikers kunnen veel maar niet alles van de telefoon verwachten en leveren her en der in op de functionaliteit. Zo beschikt de 610 over een wat tragere Qualcomm processor met een kloksnelheid van 800MHz. Ook het werkgeheugen is wat beperkter wat gevolgen heeft voor de bruikbaarheid van sommige apps.

Was ergens een lijst met niet goed werkende apps tegen gekomen maar kan hem even zo snel niet vinden...
Doelde voornamelijk op dit artikel. Hier wordt beschreven dat de hoeveelheid ram inderdaad minder is, maar als de app beter hierop is geschreven is hij in gebruik sneller dan een eerste generatie wp7 toestel. De apps die niet goed werken wordt door de maanden heen ook steeds kleiner. De telefoon is net uit en er moet wel de tijd worden gegunt voor alle developers om hun apps aan te passen. Natuurlijk blijven er xboxlive spellen die nooit gaan werken, mja je moet ook niet vergeten dat dit toestel rond de 150 euro te koop is.

Ik houw in ieder geval de prijs in de gaten. Tante van mij is opzoek naar een leuke smartphone (a technische aangelegd :+ ) dat niet al te duur is en makkelijk in gebruik is.

[Voor 22% gewijzigd door vali op 10-06-2012 17:15]

• Albert020
Vind de accu toch wel van een uitmuntende qualiteit !!!

• Death1ord
Albert020 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:12:
Vind de accu toch wel van een uitmuntende qualiteit !!!

[afbeelding]
Dat is ongeveer hetzelfde dat ik krijg met m'n Lumia 800 maar zonder 3G aan of Wi-Fi aan (enkel wanneer nodig).

Maar ik vind het inderdaad wel mooi dat in het "budget" toestel de batterijduur ook zo mooi is. Had ik niet verwacht!

• Albert020
misterdoom schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:37:
[...]

Dat is ongeveer hetzelfde dat ik krijg met m'n Lumia 800 maar zonder 3G aan of Wi-Fi aan (enkel wanneer nodig).

Maar ik vind het inderdaad wel mooi dat in het "budget" toestel de batterijduur ook zo mooi is. Had ik niet verwacht!
Ja idd, zet alleen 3G of Wi-Fi aan als ik het ga gebruiken, maar maak er toch zeer veel gebruik van ;)

• vali
Albert020 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:49:
[...]

Ja idd, zet alleen 3G of Wi-Fi aan als ik het ga gebruiken, maar maak er toch zeer veel gebruik van ;)
Ziet er goed uit! Zie dat de cpu in mijn omnia 7 toch wel meer energie vreet.... Hopelijk wordt er maandag wat wp8 toestellen getoont ! :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Iemand enige idee of Skype compatibel met de 610 gemaakt wordt, dan zou dit een interessant zakelijk toestel voor me zijn :)

Anoniem: 316994

ben van plan dit toestel maandag te kopen iemand nog een aanvullende review?
topic is al een paarmaand stil

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:57
Anoniem: 316994 schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:54:
ben van plan dit toestel maandag te kopen iemand nog een aanvullende review?
topic is al een paarmaand stil
Deze review al gelezen: productreview: Nokia Lumia 610 Zwart review door T.Struik?

Web Enrichment

Anoniem: 316994

yes maar had gehoopt op iets nieuwere gebruikers info

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Mijn vader heeft een Lumia 610, die sinds de update naar WP7.8 ontzettend blikkerig geluid geeft als hij gebruikt wordt via de Carkit in zijn auto (Citroën C5), letterlijk onbruikbaar. Toen hij nog WP7.5 had, geen enkel probleem. Iemand die een idee heeft hoe dit te verhelpen ? (Behalve dan een downgrade naar WP7.5)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 13:29

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Op de 610 wie ik hier heb liggen wordt de 7.8 update nog steeds niet aangeboden.. zou het dus nog niet weten

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee