geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riri1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11-2023
beste mensen ik weet niet of ik goed zit hier
maar ik heb hulp nodig ik word g....k van 8)7
ik heb een laptop acer aspire 7520.
mijn geluidskaart werkt niet meer.ik heb een maand geleden een nieuwe hardeschijf er in moeten doen om dat de ander stuk was,nu heb ik altijd windows 7 gebruikt, geluidskaart werd herkend en deed het altijd nu ik de nieuwe schijf gebruikt werkt mijn geluids kaart niet meer wordt ook herkend door windows ik heb alles geprobeerd.
ik heb diverse keren, drivers geïnstalleerd van geluids kaart en moederbord steeds weer opnieuw maar het lukt me niet ook op google gezocht maar ik kom er niet uit. ik heb wel het volgende gevonden hij zegt.

REGISTRY LOG.REG.

wie kan me helpen
richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:23

Bolletje

Moderator Harde Waren
Meer iets voor bij OH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Iets in de BIOS misschien uit gezet? Wordt je geluidskaart wel in systeembeheer herkent? Wat vind je als je in google dat registry log.reg invoert??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Welke drivers probeer je?
Geen back-up dvd van Acer?
Wat staat er precies in apparaten beheer? (geel uitroep tekentje?)

Offtopic:
Doe iets aan je leestekens. (hoofdletters, komma's enz.)
Het leest nu erg rottig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riri1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11-2023
in google heb ik veel afgezocht maar niks kunnen vinden niet iets waar ik wijs uit kan worden.
drivers van acer en realtek ac97 drivers diversen keren geïnstalleerd maar niks mocht helpen.
van daar dat ik deze weg bewandel weet iemand of je in het register wat kan veranderen?dat ik zelf kan aanpassen, graag jullie hulp.anders word het akelig stil achter de computer.