Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies nieuwe pc speakerset

Pagina: 1
Acties:

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Topicstarter
Mijn oude vertrouwde 5.1 speakerset lijkt nu toch de geest te geven. Hij gaat af en toe van hard naar zacht, van zacht naar hard, van schel naar dof etcetera. Ik heb alle kabels nog eens opnieuw bevestigd maar het mocht niet baten. Het viel samen met een toevallige upgrade en nu is er nog sprake van deze tekortkomingen, dus aan de geluidskaart ligt het ook niet. Enfin, tijd voor een nieuwe set!

Momenteel bezit ik deze set. Mijn nieuwe set moet minimaal gelijk of beter zijn aan deze. Voor mijn oren is dit een leuke set dus ik vind het prima.
  1. Maximaal 100 euro, maar hoe goedkoper hoe beter i.p.
  2. 15W of meer aan SUB, 5W of meer aan boxen
  3. Ik hoef niet perse meer een 5.1 set. Mocht het lukken voor de prijs dan graag.
  4. Minimaal een 2.1 set! Dus met subwoofer
  5. Ik luister hardstyle e.d. dus een sub is wel een must. voor deze prijs zal ik wel geen perfect afgesteld setje krijgen
  6. Ik speel games (BF3) dus eigenlijk is een 5.1 set dan ook wel lekker. 2.1 set kan dit soms ook goed doen?
  7. Liefst met een pod, maar dat is extra
Na wat zoeken kom ik eigenlijk niet zo ver. Dit is wat ik gevonden heb;
pricewatch: Corsair Gaming Audio SP2200
+ Ziet er eigenlijk wel goed uit, degelijk
+ Genoeg vermogen
+ Reviews zijn ook wel postief
+ Ondanks een 2.1 set lijkt het het geluid goed te verspreiden
- Toch 2.1, ga ik dit merken?

pricewatch: Logitech Z-506
+ Goedko(o)p(er)
+ 5.1 set
+ Genoeg vermogen
+ Reviews zijn ook positief
- Geen? Te goedkoop misschien?

pricewatch: Logitech X-530
+ Goedkoop
+ 5.1 set
+ Genoeg vermogen maar minder dan hierboven
- Reviews niet perse positief
- Misschien is bovenstaande sowieso al beter?

pricewatch: Creative Inspire T6160
+ Goedkoop
+ 5.1 set
+ Genoeg vermogen
+ Reviews ook wel positief
+ Heeft een pod
- Misschien niet zo goed als de Z506?

Enfin, dus keuzes keuzes, en ik weet 't eigenlijk niet echt meer ;) Daarom zou ik graag wat advies willen! Bedankt vast

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Niet dat ik er heel veel verstand van heb maar zelf heb ik de Logitech Z506, en dat is voor de prijs een prima luidsprekerset. Verder kan ik je met advies niet veel verder helpen, Even kijken wat Edifier voor je heeft?